poniedziałek, 27 października 2014

Myszka Mickey i Lemon Art Gallery

Witajcie kochani ;)
Zdjęcia robione było pod koniec września, wtedy słonko jeszcze troszkę grzało ;) Teraz tez czasami wygląda zza chmur i dodaje energii, ale niestety będzie już go co raz mniej ;( Tym razem tak, jak obiecałam: stylizacja z bransoletką od Lemon Art Gallery
Jak się Wam podoba?;)






pics by Musiek:*


bransoletki- Lemon Art Gallery
buty, torebka- deezee.pl
jeansy- sheinside.com
t-shirt- H&M
pasek- nn


Stylizacja: Myszka Mickey i Lemon Art Gallery

12 komentarzy:

  1. Ta stylizacja baaardzzoo mi się podoba :) !!! t-shirt jest słodki a bransoletki fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znoszę spamować i na ogół tego nie robię, ale dzisiaj chciałam Cię po prostu zaprosić do zgłoszenia do październikowego rozdania, w którym można dostać fajną biżuterię :3 więc zapraszam :*
    www.diymydesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci w tych dżinsach. :) Ale buty - wow! Wyglądają zjawiskowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny look :) zabójcze szpilki

    OdpowiedzUsuń
  5. jeejku jak bosko wyglądasz! Tak dawno byłam na Twoim blogu, mialam przerwę od blogowania i założyłam nowego bloga.
    Świetna stylizacja, ta bluzeczka od dawna mi sie marzyła ale jakoś nigdy mi po nią nie po drodze było..
    piękne masz wlosy, urosly CI jeszcze dłuższe *.*
    Z chęcią Cię ugoszczę na swoim nowym blogu:
    stylowiaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka z Myszką Miki cudowna! Ale te szpilki matko jedyna, takie wysookie! Jak Ty w nich chodzisz? ;)
    Bransoletka cudowna. *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :-) uwzględniając że sama chętnie nosze koszulki z Bambim a mąż z diabłem tasmańskim-zdecydowanie pochwalę koszulkę ;-).

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*