środa, 20 listopada 2013

Fotorelacja ze spotkania blogerek w Rybniku z dnia 16.11.2013

Witajcie ;)
Jak ostatnio wspominałam, w sobotę 16.11.2013 rok odbyło się spotkanie blogerek w Rybniku, na którym miałam okazję i ogromną przyjemność być ;) Największe podziękowania należą się organizatorce spotkania -Anitce z bloga: http://psychodelax3.blogspot.com/2013 .


Spotkanie odbyło się w centrum Rybnika w knajpie Cowboy Inn, w której panuje iście kowbojski klimat ;) Na samym początku każda z Nas otrzymała spersonalizowaną przypinkę oraz długopis od przypinka.pl oraz mnóstwo paczuszek, których nawet nie miałyśmy czasu pooglądać, bo już czekały panie, aby przeprowadzić prezentację swoich produktów.



Na pierwszy ogień poszła Pani Monika, która zaprezentowała Nam pyszną zieloną herbatkę Organic Matcha. Każda z nas miała okazję spróbować herbatki. Ja na co dzień piję zieloną herbatkę, ale w torebkach. Natomiast ta zielona herbata była w proszku. Mimo to po przyrządzeniu nie przeszkadzał mi delikatny osad jaki był wyczuwalny w napoju.


Miałyśmy także okazję podziwiać i kosztować zieloną herbatkę w troszkę innej postaci: malutkiej kuleczki, z której po wrzuceniu do wody o temperaturze 80 stopni "wykluwa się" piękny kwiatek ;) Aż skusiłam się, aby zakupić dwie takie kuleczki i wypróbować je w domowym zaciszu ;)


Później pani Dagna przedstawiała nam kosmetyki Soraya, głownie serię Soo Pretty.


A na koniec przemiłe panie brafitterki z salonu Vanilla Body Shop pokazywały,jakie najczęściej popełniamy błędy przy zakupie biustonosza oraz jak ważne jest noszenie dobrze dobranego stanika.




Tutaj widzimy czarno na białym, jak wiele korzyści może przynieść nam dobrze dobrany biustonosz. Po lewej Pani ubrana jest w stanik o rozmiarze najbardziej pospolitym, czyli 75B, a po prawej stanik idealnie dobrany do indywidualnych wymiarów. Na pierwszy rzut oka możemy zobaczyć różnicę, ale różnicę można także odczuć, szczególnie panią o obfitych biustach. Taki dobrze dobrany stanik trzyma piersi w ryzach i odciąża kręgosłup. Ja już zażyczyłam sobie, jako prezent na święta od narzeczonego wizytę w tym salonie brafitterskim i dobranie odpowiedniego biustonosza dla mnie ;) 


Po bardzo ciekawych prezentacjach miałyśmy czas, aby coś zjeść czy wypić coś smacznego oraz porozmawiać ;) Bardzo cieszę się, że mogłam Was poznać dziewczyny. Szkoda, że było tak mało czasu, bo nie miałam okazji zamienić słowa z każdą z Was. Mam nadzieję, że zobaczymy się znowu na jakimś kolejnym spotkaniu ;)



Tutaj macie blogi dziewczyn obecnych na spotkaniu:



Spotkanie było sponsorowane przez:



Zapraszam na następny post, w którym pokażę wszystkie produkty otrzymane na spotkaniu ;)

24 komentarze:

  1. Było świetnie! ;) Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy ;P
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam że spotkanie udane było :) ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że było fajnie może kiedyśśś i ja się załapie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spotkanie udane ;) :)
    man nadzieję do nastepnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne są takie spotkania

    OdpowiedzUsuń
  7. Było bardzo fajnie;) Miło była się spotkać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo miło było Cię poznać, również mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy!
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za post prawie sąsiadko hihi :D jeszcze mała prośba - poprawiłam logo sponsorów, więc jeśli możesz to zmień, ponieważ e-zebry nie było, tylko Tołpa :) i chyba nie ma Cię na wydarzeniu - wyślij mi swój adres na email anitasadlo@interia.pl , ponieważ Tołpa wysłała paczkę, ale kurier zawalił i będzie wysyłać do każdej osobno :) http://3.bp.blogspot.com/-qbdfNM0URO4/Uou4hYg6jGI/AAAAAAAABzI/33vyrCTOrjY/s400/logo+sponsor%C3%B3w.jpg tutaj jest poprawne logo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj szczerzezazdroszcze tego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo miło było Cię poznać :) Mam nadzieję, że bluzeczki będziesz zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Ciebie również ;) a z bluzeczki już jestem bardzo zadowolona <3

      Usuń
  12. Bardzo fajne spotkanie dziewczyny :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że było świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. That is so cool! Seems like you had a lot of fun and it is a perfect way to network with others! Cannot wait to see the items you got!
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. powybieralas zdjęcia, na których większość ma otwarte buzie haha :D było bardzo fajnie ;-)
    zapraszam na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie zwróciłam na to uwagi ;) hihi^^
      było bardzo fajnie, mam nadzieję na powtórkę spotkania ;)

      Usuń
  16. Fajne takie spotkania... :)) Ja nigdy nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Really interesting meeting!!!!
    Have a great start of the week doll!

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że spotkanie należało do udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ta pani chyba pokazuje jakich staników nie nosic :) 90% polek nosi źle dobrane staniki. zamiast 70E to zakłada 80C - dramat !

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*