poniedziałek, 25 listopada 2013

Spotkanie blogerek w Rybniku cz.2: KOSMETYKI

Cześć kochani ;) Tak, jak obiecałam w tej notce pokażę Wam, co fajnego otrzymałam od sponsorów na spotkaniu blogerek w Rybniku ;) Jak sami widzicie było tego sporo.


Od Vanilla Body Shop otrzymałyśmy kupony rabatowe na zakup biustonosza, mnóstwo reklamówek oraz bardzo praktyczny pokrowiec do prania biustonoszy, żeby się nie odkształcały podczas prania w pralce.


 Produkty firmy Biały Jeleń. Pełnowymiarowy żel pod prysznic(pięknie pachnie) oraz klika próbek ;)


 Mnóstwo produktów firmy Soraya.  


Od marsylskie.pl otrzymaliśmy ślicznie zapakowane mydełka. W paczuszce znalazły się także pyszności od firmy Podwójne Paluszki ;)


Spotkanie było także sponsorowane przez Flodomax, FJBOX, Cosmeticservice oraz Dermedic


Od RevitaLash otrzymałyśmy "zaczarowany ołówek do rozświetlania urody". Oliwkę od skarb matki. Urocze kolczyki od Venisima. Lakier do paznokci (kolorem jestem zachwycona) firmy Lemax. Odżywkę do paznokci suchych i kruchych firmy Nail Tek oraz żelowy, szybkoschnący lakier ochronny firmy Seche Vite.


Najbardziej jestem zachwycona produktami, jakie otrzymaliśmy od firmy Eveline. Nie ukrywam, że jest to jedna z moich ulubionych firm, ma dobre produkty i na dodatek w przystępnych cenach. Najbardziej uszczęśliwił mnie fakt, że otrzymałyśmy produkty z lini Eveline Argan Oil. Chętnie je wypróbuję ;) Otrzymaliśmy także laskę waniliową od 1000 Smaków Świata oraz małą niespodziankę od Loompex, w moim przypadku był to uroczy pasek z kokardką ;)


Zielona, największa torba mieściła w sobie kosmetyki firmy Sensique, produkty naturalne firmy e-naturalne, zestaw od Original Source oraz produkty firmy BioGarden.


W najbliższym czasie mają także przybyć do mnie kosmetyki od Tołpy, jak do mnie dotrą na pewno zawiadomię Was o tym w formie postu ;)

Chcielibyście, abym od czasu do czasu zamieszczała na blogu notki recenzujące jakieś kosmetyki? Oczywiście posty stylizacyjne obowiązkowo będą priorytetowe ;)

____________________________________________


Już zapowiadam kolejny post, w którym główną rolę będzie grała spódniczka nabyta tutaj ---> KLIK
Serdecznie zapraszam ;)

25 komentarzy:

  1. Wspaniale upominki, życzę Ci miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego! no zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam mam i są świetne;)
    Obserwuję od dawna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great stuff. You can participate in a new giveaway to win $30 certificate on my blog: Fashion Talks
    Follow eachother?

    OdpowiedzUsuń
  6. czemu nie mówiłas nic o spotkaniu ;((((((
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/favorite-gold-vogueccom.html
    ps. Klikniesz mi w baner VOGUEC na blogu? Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ile testowania koniecznie daj znać jak sprawdziły ci się produkty Eveline !
    I koniecznie napisz o Seche Vite. wszystkie dziewczyny z amerykańskiego yt mówią o nim !

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również jestem zachwycona tym kolorem z Lemaxa,
    miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no powiem Ci, że moje okulary poprzednie też już są za słabe :D
    ja tak tylko po domu, bo chyba nie odważyłabym się wyjść w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdrość wychodzi mi oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojoj ile pieknych rzeczy, tylko pozazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się obłowiłaś! Fajne produkty :) Testuj, testuj a potem się podziel recenzjami.
    P.S. A gdyby krem Soraya 30+ miał ci leżeć przez 10 lat to chętnie odkupię, bo właśnie zamierzam coś na moje oblicze zakupić bo mi się skończyły magiczne mikstury hi hi hi !!! M.

    OdpowiedzUsuń
  13. masz czczęscie że mieszkasz w takiej miejscowości;) u nas niestety nie ma takich spotkan:(
    http://www.imto.tv/2013/11/27/plomienna-pasja/

    OdpowiedzUsuń
  14. zapraszam >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jeśli się spodoba zapraszam również do obserwatorów;)
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  15. A lot of interesting products!!!!!
    Tnx for your lovely comment!!
    Kisses sweetie!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękujemy za opinię.

    OdpowiedzUsuń
  17. skarby jakie tutaj widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. You are so awesome! I do not suppose I have read through something like that before.
    So good to discover someone with unique thoughts on this topic.

    Seriously.. thanks for starting this up. This site is something that
    is needed on the web, someone with some originality!


    Take a look at my site ... kosmetyka

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*