wtorek, 12 marca 2013

Czerń

Hey ;) Niestety pogoda jest do bani, tak więc sesja musiała się odbyć w jakimś wnętrzu, a moja kreatywna Pani Fotograf wykombinowała, że zdjęcia można pocykać w pustym garażu ;) W zestawie króluje czerń i srebrne dodatki.
Dziękuję za opinię związane z DIY. Tak jak niektórzy doradzali, moją następną pracą będzie obszycie ćwiekami moich ulubionych jeansowych szortów. Znalazłam również w internecie mnóstwo sposobów na przerabianie butów. Postaram się znaleźć chwilkę i podzielić się później efektami mojej pracy ;)





 fot. by JustyŚ



transparentna koszula - pull&bear
sweterek - sh/F&F
skórzane szorty z ćwiekami - h&m
rajstopy - ?
buty - deichmann
puzderko - allegro.pl
choker - KappAhl
kolczyki - cubus
podwójny pierścionek z krzyżem - szafa.pl
pierścionek z czarnym oczkiem - ?


Całuję:*

18 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja, ale nie w moim typie...

    Super blog!

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliicznie wyglądasz! *.*
    Jacie jak to jest ze najfajniejsze rzeczy to z sh? nie raz na blogach widzę jakieś śliczne ubrania z sh :) Ja nie mam az takiego szczęścia chyba ^^
    Fajny zestaw, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny outfit !

    A jakie Ty masz piękne włosy !

    Buziaki :)

    theladyaleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląasz jak metalowa nic tylko co post ćwieki ćwieki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do metalówy chyba troszkę mi brakuje, ale nie zaprzeczam, że dobrze czuję się własnie w takich ubraniach ;)

      Usuń
  5. Świetna stylizacja, a torebka i spodenki najlepsze ♥
    http://only-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, ćwieki wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna stylizacja *.*

    zapraszam do siebie ;)
    valentinemarierose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog *.*
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie ci w czerni : )
    zapraszam do mnie : helping-in-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. masz taką piekną twarz i te włosy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja :)

    http://thomasgain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja!
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna stylizacja, wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zestawienie, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*