wtorek, 26 marca 2013

Neon

Dzisiaj stawiam na NEONOWE kolorki ;) Neonowy sweterek i bransoletki mogliście już oglądać w jednym z poprzednich postów, jako moje nowe łupy ;) Połączyłam je ze zwykłymi jeansami oraz butami z H&M, które mają neonowo żółtą podeszwę ;) Wiem, że może to już nudne i przereklamowane, ale CHCĘ JUŻ WIOSNĘ!!! Najchętniej wrzuciłabym wszystkie zimowe kurtki i płaszcze głęboko do szafy! We wszystkich sklepach już króluje wiosna, a nam nadal muszą ciązyć te ciepłe, zimowe ubrania... Mam tylko cichą nadzieję, że tymi żywymi kolorami szybciej przywołam wiosnę ;)





fot. by JustyŚ

sweterek - reserved
jeansy - cubus
buty - h&m
torba - allegro.pl
chusta - new yorker
bransoletki - allegro.pl
gumka do włosów - new yorker

Całuję ;*




41 komentarzy:

  1. super kochana !! ;* twoja Zasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Neony znów wracają do łask, może przywołamy nimi wiosnę :)
    Śliczny szalki ♥
    http://only-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. neon, neon, neon < 33
    cudny post < 33
    zapraszam http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/
    + obserwuję Cię < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zestawienia, w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw. Choć ja torebkę też jakąś beżową/pastelową bym wybrała. Po twoich zdjęciach aż nie chce się uwierzyć że jeszcze tak zimno jest :) Ja póki co chyba doaruję sobie stylizacje póki nie będzie cieplej. Już nie mam pomysłu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Już Ci chyba pisałam że uwielbiam Twoje zestawy :) I z każdym kolejnym Twoim zestawem się w tym utwierdzam :D Świetne są i zawsze takie zgrane :)
    Wiesz jak masz łamliwe pazurki to zawsze zanim pomalujesz lakierem to maluj odżywką :) ja, np. mam taką z Golden Rose odżywka + wapń. Po krótkim czasie widać efekt i są twardsze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny outfit :) oby nadeszła już wiosna!

    zapraszam:
    www.monique-rehmus.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Daleko mam do tych butków, eh.. :( :D

    Na pewno będę częściej wpadać, tymczasem zapraszam na KONKURS :*
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/2013/03/konkurs-zapowiedz.html

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek,chusta i buty świetne .Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny sweterek - podoba mi się dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ogólnie takich butów nie noszę, ale te bardzo bym chciała!! są mega świetne :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. neon- świetne zestawienie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing blog dear! I have to say I am really into it!
    Come visit mine, and let me know if you like it too! We could follow each other ;)!

    Come by soon and stay in touch!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajne buty:) stylówa na plus!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne buty masz oraz apaszkę, marzy mi się tak, gdzie ją kupiłaś?:)
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne buty! Takich nie spotkałam <3 Pozdrawiam, Edith.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja ;)
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. great outfit !
    love the scarf and the bracelets <3
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  19. sweter i dodatki są cudowne :)!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny look ;)
    Też mam nadzieję, że ta wiosna za niedługo nadejdzie ;>

    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw. :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie: http://mojstylmojamoda.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio zamierzalam kupic te buty, ale jakos dziwnie w nich wygladalam :P
    Ale na tobie swietnie sie prezentuja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. masz cudowne buty, bardzo lubię połączenia creepersów lub jazzówek z podwiniętymi spodniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny ten sweterek :)
    cały look ciekawie się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna torba i genialne bransoletki! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ojoje, buty to Ty masz świetne! :]

    OdpowiedzUsuń
  27. Czemu zawsze te same ciuchy,dodatki w stylizacji????. już powoli twoje notki robią sie nudne niedojsc ze tak ich mało ddodajesz bo jedna na tydzien to do tego ciagle to samo ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak już pragniesz wyrażać swoją opinię, to najpierw miej odwagę się podpisać ;) a jeśli Twoim zdaniem jest tu nudno, to nie wiem po co w ogóle tu zaglądasza ;)
      dziękuję za jakże konstruktywną wypowiedź i pozdrawiam ;)

      Usuń
  28. flemming leon31 marca 2013 00:31

    Nie chodzi o to, żeby w każdej stylizacji były nowe ubrania i dodatki. Ja myślę, że kreatywność polega na tym, że potrafimy łączyć nawet te same rzeczy z jakimiś nowymi elementami i tworzyć na tej podstawie kolejne zestawy.
    Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  29. co tam wiosna - ja już lato chcę!:) buty masz świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zostałaś nominowana do '11 pytań. Więcej na naszym blogu. (notki szukaj w starszych postach).
    http://only-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Torba i buty są nieziemskie!


    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*