sobota, 8 czerwca 2013

Wąsy i melonik .!

Zdjęcia z przed dwóch dni, kiedy słonko jeszcze chowało się za chmurkami. Mam nadzieję, że następna stylizacja będzie już w promieniach słońca ;) Zestaw idealny na co dzień. Mam na sobie kilka moich ulubionych ubrań: czarna skórzana ramoneska z h&m, nieśmiertelne jeansy z cubus'a oraz czarny melonik z h&m. Do tego dobrałam pasiastą bluzeczkę oraz srebrną biżuterię. Buty wygrzebałam z szafy starszej siostry. Mają już dobre 15 lat, ale jak widzicie moda powraca. Srebrne szpilki z szpiczastym noskiem znów wracają do łask ;) Kopertówka z wąsami jest projektu i wykonania Patrycji - mojej psióły ze studiów. Szyje torebki i pokrowce na laptopa z filcu i ma cały wachlarz nowych pomysłów na projekty. Jeżeli, któraś byłaby zainteresowana, to zapraszam na jej funpage'a: Pracowania Małej Mi oraz do jej szafy: PracowniaMałejMi . Jeżeli macie swój pomysł na torebkę, napiszcie do niej.Jej zdolne rączki na pewno sprostają waszym wymaganiom ;) A teraz zostawiam Was z moją stylizacją ;)










pics by JustyŚ


ramoneska - h&m
jeansy - cubus
bluzka - Dunnes/sh
szpilki - Liberta /wygrzebane z szafy siostry
kopertówka - Pracownia Małej Mi
melonik - h&m
pasek - h&m
bransoletka - chiński sklepik
wisiorek - prezent od mamy
Follow my blog with Bloglovin

30 komentarzy:

  1. torebka jest świetna :D ja tez mam kilka własnej roboty :P szpilki nadają fajny charakter całości podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci ślicznie w takiej grzyweczce, a tem melonik bardzo pasuje do Ciebie ! :)
    Świetny zestaw, taki prosty a za razem oryginalny!
    Piękna kopertówka *.*
    Pozdrawiam Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci w tej stylizacji :*
    zapraszam do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna torebka :) bardzo podoba mi się Twój styl :) wszystko świetnie się ze sobą łączy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw - torebka super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramoneska i bluzka w paski, to świetne połączenie jak dla mnie. Nakrycie głowy jest strzałem w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wygladasz! Lubi etakie proste zestawy, a szczegolnie wpadly mi w oko buciki.. cudo!
    Kapelusik bardzo twarzowy:) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing look.... I love your shoes!!!!
    Enjoy your sunday!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna torebka ;) ale masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz w tej stylizacji :)
    torebka rewelacyjna ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kapelusze! Super wyglądasz. A kumpelce przekaż że jest zdolniacha:):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku jaki śliczny kapelusik : )

    Pozdrawiam serdecznie : *
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie. :) Śliczna i oryginalna kopertówka. :)
    Pozdrawiam, Nessa.
    _____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. thank u for your comm, pls let me know if you want to follow each other
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  18. super, piękne buty, ciekawy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  19. łał !
    wszystko super, melonik, ramoneska, buuuuuuty <3

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się ten zestaw,a kopertówka z tymi wąsami jest wisienką na torcie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kopertówka jest rewelacyjna w ogóle całość naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej! Zostalas nominowana do Liebster Blog Awards! Wiecej na moim blogu:
    http://love-lm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. jejkuś cudo! butki świetne <3 i melonik oczywiście też! a wąsiki urocze :)) buziaki :**

    zapraszam do mnie, może zostaniesz na dłużej a na pweno odwdzięczę się tym samym xd
    http://ullacherry.blogspot.com/2013/06/heypaul.html

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*