niedziela, 21 kwietnia 2013

Kocie oko ;)

Witajcie ;)
Tak, jak obiecałam w dzisiejszej stylizacji zobaczyć możecie przerobione czerwone szpilki ze złotym noskiem ;) Połączyłam je z pasiastymi legginsami oraz nietoperzową czarną koszulą ;) Uzupełniłam czerwoną kopertówką, biżuterią w kolorze złota i kocimi okularami. 
Kiedy tylko słoneczko wyjrzało zza chmur, to zadzwonił mój telefon, że mogę wrócić do pracy sezonowej ;) 'Sprzedawczyni lodów włoskich' nie jest szczytem moich marzeń, ale za to jakiś grosz do kieszeni wpadnie i zawsze znajdzie się czas na poczytanie książki albo naukę, aby znaleźć po studiach pracę w moim zawodzie. Tak, wiem. Może jest to naiwne, ale moje pozytywne myślenie jeszcze nigdy mnie nie zawiodło ;) Tak, więc jestem zadowolona;) Za godzinkę lecę na wykład z 'Osobowości'. A Wam życzę udanej i spokojnej niedzieli ;)










fot. by JustyŚ


koszula- sh/Atmosphere
leggisny - allegro.pl
szpilki - Auchan/DIY
kopertówka -   allegro.pl
łańcuch - butik u mnie w mieście
mankiet - Tally Weijl
hair cuff - szafa.pl
kocie okulary - szafa.pl

32 komentarze:

  1. Wyglądasz doskonale!!! Buty wymiatają!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspaniała stylizacja! *.*
    Idealne połączenie kolorów. Wyglądasz wspaniale! <3

    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ! rewelacja! kobieco i z klasą ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super szpilki


    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz! Fajnie że dałaś tym butkom drugą szansę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia!a połączenie świetne i te buty czad pozdrawiam http://szafaminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz super!!! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow - intrygujący zestaw. Bardzo przyciąga wzrok :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny set :)
    Świetnie wyglądają te legginsy :)
    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw! Uwielbiam takie klasyczne i ponadczasowe kolory. Super wyglądasz, no i te kocie oko, nie tylko jeśli chodzi o kształt okularków ;)
    A łańcuch już Ci ostatnio Zocha pochwaliła :))
    M.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie :) trzeba miec super figurę do takich spodni, zazdroszczę! :P

    OdpowiedzUsuń
  12. te legginsy są super, ale sama ich nie założe, ze względu na mój kompleks:D
    co do koszula, ślicznie Ci w niej - najlepsza stylizacja!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz idealnie! Kocham twój styl!! <3 + śliczne masz oczy! *o*

    Obserwuję
    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham tę stylizację biel, czerń i te czerwone dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekna stylyzacja! Moje ulubione kolory ^^
    Wygladasz pieknie i masz super styl!
    http://love-lm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wyglądasz! :) super spodnie i dodatki czerwone :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne legginsy, chciałam je kupić, ale nie pasują mi :(

    OdpowiedzUsuń
  18. idealnie !!!
    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula jest świetna, a Leginsy mam te same.; )
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, jest pazur w tym zestawieniu!

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny zestaw! koszula+legginsy+buty= idealnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. prześliczny outfit <3
    Zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zakochałam się w pasiastych legginsach! muszę sobie je w końcu zamówić :D śliczną masz kopertówkę ;)
    a skąd jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale tobie pasuja te legginsy! *.* Mi się też podobają a nawet bardzo ale jakoś się obawiam że nie bardzo bym w nich wyglądała...
    Pięknie się prezentują te buciki co sama przerabiałaś :) Zakochałam się wnich! <3
    Bardzo fajny zestawik taki z pazurkiem arr :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice look and blog!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zestaw! Czerwone buciki sa swietne i wspaniale ozywily zestaw! Wygladasz pieknie!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*