piątek, 5 kwietnia 2013

Pasiasto mi ^^

Witajcie kochani .! ;)
Mama nadzieję, że pogoda się do nas uśmiechnie i zdjęcia z nowym outfitem pojawią się w następnym poście, bo jak narazie jest okropnie i nie mam nawet ochoty wychodzić z domu. Tematem dzisiejszej notki są wszechogarniające PASKI, szczególnie te pionowe, ale te poziome również nie dawają za wygraną ;) Te pionowe są idelanym rozwiązaniem na poprawę mankamentów figury. Wszczuplają i wydłużają sylwetkę ;) "Wydłużają", co przy moim niskim wzroście jest dość istotne ;) Narazie zainwestowałam w pasiate legginsy, zakupione na allegro i pasiastą spódniczkę z Tally Wejil ;)


Spódniczka, nie dość, że ma pionowe pasy, to na dodatek ma baskinkę oraz srebrny zameczek z tyłu ;) Zauroczyłam się w niej od pierwszego wejrzenia ;)

Oczywiście będąc w górach w okresie Świątecznym, koniecznie musiałyśmy z moją mamą wybrać się na miasto i poszperać w sklepach z ciuchami. Znalazłam niezłą perełkę w pewnym sh ;) Mój butoholizm nie zna granic, tak więc widząc te buciki nie mogłam się powstrzymać od zakupu, a cena jeszcze bardziej mnie zachęciła. Kosztowały mnie równe 20 zł ;)




____________________________________


Chciałam Was również zachęcić do wzięcia udziału w super rozdaniu u assymetryczna.blogspot.com


ZAPRASZAM.! ;)



Całuję ;*

31 komentarzy:

  1. jakoś nie mogę się przekonać do tych pasiaków.ale argument,ze poprawiają sylwetkę może mnie przekona!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Te spodnie mimo że mają pionowe paski to nie zawsze wyszczuplają. Widziałam już na blogach i na ulicy mnóstwo wpadek bo jednak trzeba być szczupłym by takie nosić. Myślę więc ze tobie będzie w nich idealnie. Zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. pasiaste legginsy są świetne, sama na takie poluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty są świetne! Do tego ta cena! Zazdroszczę szczęścia do zakupów ;) Pozdrawiam, Edith :*

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne zakupy :))) piękne legginsy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne legginsy :) Sama planowałam zakup takich ale obawiam się tego że mogą na mnie nie ładnie wyglądać.. :(
    Tobie na pewno w nich ślicznie! :)
    Spódniczka też cudowna :) Dawno kupowałam coś w tym sklepie choć kilka lat temu był to jedyny sklep z jakiego mialam ciuchy :D
    Pozdrawiam :)
    I dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. love you blog. great post. check out our blog maybe we can follow each other. let us know. kisses from kenya

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne legginsy. Zapraszamy do nas LINKI
    FANPAGE
    http://www.facebook.com/pages/Vida-blog/309904389138022?ref=hl
    BLOG
    vida78.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również weszłam w posiadanie tych leginsów :) Są świetne! Czekają na swoją prezentację gdy już będzie wiosennie...
    Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety nie lubię pasów.. buty prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasy to w tym sezonie hittt świetne masz te rzeczy!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne leginsy! :))

    Zapraszam na mojego bloga i do polubienia mnie na facebook'u :) Dopiero zaczynam :)
    http://maylen15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne leginsy i buciki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne leginsy!
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy blog <3 swietne stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne buty i
    świetny blog!
    obserwuję:)

    http://cosmetic-jungle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie buty miała moja mama w latach 90-tych!! Gdybym to wtedy wiedziała, że będą na topie... :)
    Czekamy aż wpadniesz na kawkę w tej super spódniczce :)
    Pozdro dla Ciebie i M.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam wszystko co w paski ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham paski :D

    Zapraszam serdecznie na letmelook.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach też uwielbiam paski - mam już spodnie, sukienkę i żakiet, teraz zbieram na pasiastą narzutę :D



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam ten trend i też planuję zakup podobnych legginsów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. widzę, że pokochałaś paski:) moja siostra właśnie wczoraj też kupiła tą spódniczkę- jest naprawdę rewelacyjna:) koniecznie pokaż ją w zestawieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. legginsy jak najbardziej na plus, ale sama nie wiem czy je osobiscię założe:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne rzeczy, choć mi się już te paski tak opatrzyły, że na moim blogu się chyba nie pojawią.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. paski,paseczki,pasy - jak dla mnie super zakup,a jeszcze te buciki,aż sama bym kupiła :)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*