sobota, 19 października 2013

Nowości ;)

Cześć kochani ;)
Dzisiaj mam dla Was kilka nowości ubraniowych i kosmetycznych ;) Nowościami kosmetycznymi jakoś wczesniej nie bardzo się chwaliłam, ale tym masłem do ciała oraz piaskowym lakierem koniecznie musiałam się pochwalić ;) Masło do ciała kupiłam w H&M za jedyne 2zł ;) Jest malutkie, ale pięknie pachnie oraz ma bardzo gęstą konsystencję i jest mega wydajne ;) Co do lakieru piaskowego jestem mile zaskoczona, nie spodziewałam się, że tak mnie urzeknie. Mimo, iż po pomalowaniu ma chropowatą powierzchnię, to nie przeszkadza to w codziennych obowiązkach ;) A na paznokciach wygląda cudownie, nieprawdaż? ;)


Gumki kokardki mnie zauroczyły, tak więc nie mogłam powstrzymać się przed ich zakupem ;) Do tego w C&A było -20% na wszystkie artykuły i wpadły mi w oko kraciaste legginsy ;D Do tego mega oryginalna spódnica z H&M, którą szczerze znienawidził mój narzeczony twierdząc, że przecież w takiej mini nie mogę chodzić ;) 


W ostatni czasie udało mi się także odwiedzić Lumpeks i wyszukać wspaniałe rzeczy: puchaty sweterek, sportową blozo-kamizelkę oraz puchaty szalik, którego zamierzam przerobić na komin ;) 
I jak, podoba się Wam? ;)




29 komentarzy:

  1. uwielbiam lumpeksy :) często tam bywam, a jakie skarby można tam znaleźć :)
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier mam i jest super ;) mnie się bardzo spodobały gumeczki do włosów ale reszta też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś tak do chropowatego lakieru nie umiem się przekonać :)
    Ale ogólnie wszystkie nowości mi się podobają :) Oryginalne są.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki lakier to moje MUST HAVE w najbliższym czasie :) bardzo podoba mi się ta chropowata struktura. Co do ubrań to legginsy także mnie urzekły :)) Pozdrawiam :* !

    OdpowiedzUsuń
  5. same świetności :*
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. e tam, gada głupoty, przecudowna jest ta spódnica z h&m! legi w kratę i sportowa bluza z second-handu też genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masełko jest rzeczywiście fajne, kupiłaś go w Rybniku w H&M? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy! Pozdrawiam i zapraszam: www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Do włosów są takie słodkie :)) Piękne kolory!!!
    I ten lakier do paznokci- super!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Love those plaid trousers <3 Looks good :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakier świetny, a rzeczy z lumpeksu też niezłe. ;p
    Pozdrawiam, Nessa.
    ____________________
    ZAPRASZAM NA LOTERIĘ: pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kraciaste legginsy! chociaż sądzę, że spodnie w tej wersji wyglądałyby o niebo lepiej :)
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. także uważam, że spodnie w tej wersji wyglądałyby dużo lepiej, ale do zakupu tych legginsów zachęciła mnie cena - bo zapłaciłam za nie tylko 21,60 zł ;)

      Usuń
  13. Hej :)
    Mam taki sam lakier tylko że żółty spisuje się super tylko potem zmyć go to jest dopiero wyczyn.
    Podobają Mi się też leggisny są świetne nawet ostatnio kupiłam podobne :)

    dodałam na blog lovin do kręgów i obserwuje :)

    http://feel-glorious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ... Chciałam mieć tą spódnicę! Ale wszędzie w Poznaniu były wyprzedane gdy za nią w sierpniu chodziłam :( Buu...
    A lakierek świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta spódniczka była już ostatnia u mnie w mieście. Jak ją tylko zobaczyłam, to zaraz wpadła mi w oko ;)

      Usuń
  15. Piekny lakier! Sliczny <3 Sliczne rzeczy kupilas! Love it! Obserwujemy rowniez!
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne nowości ;) bardzo mnie zaciekawił lakier do paznokci ;) no i wszystko co kupiłaś jest bardzo fajne ;D
    pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor lakieru,choć ja wolę bez brokatu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Legi boskie!!! I spódnice oddaj :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely nails and amazing tartan pants!!!!!!
    Kisssss doll!

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam lumpki <3 nawet właśnie dodałam post z nowościami z SH :)) super kolor lakieru !:)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super leginsy :)
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne nowości :) puchaty sweterek jest mega :) obserwuję!!!! i zapraszam do wspólnej obserwacji:

    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*