wtorek, 19 marca 2013

Zbuntowana lala

Cześć ;)  Chciałabym podzielić się z Wami piosenką, którą nucę pod nosem od kilku dni i która ciagle mnie zachwyca. Przez ubiegły weekend umilała mi dojazdy na uczelnie ;) Niech także umili chwile Wam ;)




Dzisiaj nareszcie wybrałam się z moimi szalonymi dzieczynami na długo wyczekine zakupy ;) Mimo, iż nogi strasznie nas bolały to dzielnie przedzierałyśmy się przez dżunglę sklepów niosąc torby z nowymi łupami ;) Znalazłam luźne spodnie, których poszukiwała oraz chuste w najmodniejszym kolorze nadchodzacego sezonu - neonowy żółty.



Oczywiście chyba nie byłabym sobą gdybym nie pokusiła się o nową parę butów w promocji ;) Zachwycił mnie kolor oraz wygląd stylizowany troszkę na retro.


Moja mania na buty nie zna granic. Tak, więc uwieńczeniem dzisiejszego i tak udanego już dnia było otrzymanie długo wyczekiwanej przesyłki, oczywiście z butami ;) Botki ze stradivariusa wylicytowane na allegro ;)

Mam dla Was także nową stylizację. Znowu w garażu, ponieważ pogoda nadal plata nam figle ;) W zestawie znowu przeważa czerń, którą ożywia koszula w turkusowo-czarną kratę. Oczywiście nie mogło zabraknąć ćwieków, które ostatnio są nieodzowną częścią moich strojów - czarna skórzana spódnica oraz czapa, które sama wyszywałam ćwiekami;)






fot. by JustyŚ


koszula - F&F
skórzana spódniczka - sh
rajstopy - ?
sztyblety - stylowebuty.pl
czapka - sh
torba - szafa.pl
pasek - H&M

do następnego.! :*



32 komentarze:

  1. Kocham Twoje buty :)
    Bardzo bardzo podoba mi się Twój zestaw :)

    Buziaki,
    ALEKS

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna TOREBKA


    Mam nadzieję, że nie będziesz chamska jak inne bloggerki i skomentujesz mojego bloga.
    http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twój styl! :)
    A z tym z kości na ości to bez przesady :) boczki troszeczkę są :D ale nie chodzi mi o schodnięzie tylko wlasnie o zdrowe odżywianie i ćwiczenia dla ujędrnienia ciałka :)
    Widzę nie tylko ja jestem mianiaczką butów :D Chociaz jestem też maniaczką kosmetyków do włosów :D
    Pozdrawiam!
    Bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boska stylizacja! ;)
    pierwsze buty *.*

    http://mojstylmojamoda.blogspot.com/ zapraszam :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieskie buty są BOSKIE, ile za nie dałaś?
    Fajne rzeczy kupiłaś i bardzo podoba mi się ta czapka ♥
    http://only-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że też lubisz robić zdjęcia w nietypowych miejscach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny strój! Uwielbiam takie czapki ;)
    Zapraszam do mnie na konkurs - do wygrania koszulka z fajnym nadrukiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja kocham zimę! Wszyscy tylko na nią narzekają, a ot jest najlepsza pora roku!
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne te niebieskie buty, gdzie je kupiłaś?
    Zapraszam do mnie, poobserwujemy się? :)
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie 'Metro', można ten sklep znaleźć w Rybniku, Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Jastrzębiu-Zdrój oraz w Kędzierzynie-Koźlu ;)

      Usuń
  10. naprawdę świetne!
    fajny post
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Zapraszam na mojego i LICZĘ NA TO SAMO jesli ci się spodoba
    willbefineee.blogspot.com
    Będzie mi BARDZO BARDZO miło!

    + NOWY FILM NA MOIM BLOGU

    OdpowiedzUsuń
  11. obydwie pary butów świetne! :D
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. buty są fajne, choć nie przepadam za obcasami;) za to chusta jest idealna dla mnie! :)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zestaw! ;) I ta piosenka, którą sobie nucisz jest super! ;)
    Co jak co, ale najlepsze BUTY!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://makeup-yourfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bloog, na seriooo:D
    Skomentujesz? prosze!! <3
    Obserwuje.. :*
    Za obserwacje też się nie obrażę.
    http://martynkabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś chodziłam podobnie ubrana prawie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam twoją czapkę, a co do zakupu butów.... też mam manię ;/ ahh
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjemnie TU :P

    *obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. coś mało tych postów... w lutym tylko 4...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli tak bardzo pragniecie więcej postów, to jestem skłonna w miarę możliwości być bardziej aktywna ;)

      Usuń
  19. Strasznie nie lubię tych butów hihi Ale za to spódnice masz świetną. Szkoda że do mojej figury taka nie pasuje :(
    Uwielbiam robić zakupy, niestety nie mam towarzyszki a mój narzeczony tylko chodzi za mną i marudzi :P

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny zestaw! i ta czapka...!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjny look. uwielbiam każdy element tego stroju! super!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fenomenalny zestaw! Jest moc!


    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna czapka;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*