wtorek, 12 listopada 2013

tartan on my leggings

Witajcie ;) Wybaczcie moją dłuższą chwilę milczenia. Szkoła w tygodniu, uczelnia w weekend, kilka spraw do pozałatwiania i cały tydzień szybko zleciał. Do tego pogoda nie zawsze jest idealna, aby wyskoczyć gdzieś pocykać zdjęcia. Tym razem mam na sobie legginsy w szkocką kratę, którymi jakiś czas temu chwaliłam się na blogu. Do tego moje najulubieńsze botki, które po częstym chodzeniu są już troszkę sfatygowane, ale nadal je kocham ;) Koszula, kamizelka, płaszczyk, czapa oraz torebka pochodzą z sh za niewielkie pieniądze ;) Jednak oszczędność jest czasem moją domeną ;)











pics by Pypcio ;)

leggisny - C&A
koszula - sh/sami
kamizelka - sh/BACK GROUND
torebka - sh/Atmosphere
płaszczyk - sh/ITALIAN FABRIC
czapka - sh/DIY
pierścionek, kolczyki - katherine.pl
naszyjnik - nn
tartan on my leggings

20 komentarzy:

  1. Świetny strój ;) Bardzo mi się podobają spodnie, i czapka i buty... :D wszystko jest świetne ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. czapka jest fajna :D muszę poszukać takiej :D
    http://cosmetics-my-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kratkę, więc jak dla mnie stylizacja jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyglądasz!:* a jaki piękny warkocz:*)

    zapraszam na konkurs, do wygrania biżuteria(zegarek,barnsoletka,etui na tel.) , proste zasady..:)

    pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw, ale najbardziej podoba mi się czapa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie spodnie mi się średnio podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kratkę! Leggi idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny płaszczyk :) Buty również bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa stylizacja :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna fryzurka:) dziękuję za komentarz :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne masz leginsy:) Wyglądasz rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing combo.... you are super trendy!!! <3 your booties!!!
    Have a lovely weekend my dear!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na nową notkę. dzięx za koment.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja a torebka bombowa ! :)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*