piątek, 25 stycznia 2013

A na początek...

Wreszcie po namowie kilku osób oraz po moich starannych przemyśleniach: ' założyć bloga?' czy 'nie założyć?' - stwierdziłam, że jednak założę. Nie chcę potem żałować, że nie spróbowałam ;) Nie będę się o sobie rozpisywać, wydaje mi się, że w toku rozwoju tego bloga - poznacie mnie wystarczająco ;) Mojego stylu nie potrafię zidentyfikować ani zaszufladkować. Mój strój wyraża mnie - jest tak zmienny jak ja. Moda mnie fascynuje i daje zastrzyk pomysłów i nowych inspiracji. Muzyka jest moją 'siostrą', z którą lubię przesiadywać i nucić piosenki bez końca. Czuć jak moje palce swobodnie wędrują po strunach gitary, a moja 'siostra' Muzyka szepcze mi do ucha swoje nuty.

Dziękuję mojej fotografce - JustyŚ. Zdjęcia nieprofesjonalne, ale i tak świetne. Ja jestem zachwycona. Gdyby nie Ty, to ten blog by nie powstał.! 





koszula w wężowe wzorki - sh
sweter- h&m
spódnica - oodji
nadkolanówki - noname
buty - deezee.pl
torebka - chiński sklepik
collar tips - szafa.pl

do następnego.! ;)

8 komentarzy:

  1. Cudnie z niecierpliwością czekam na nowy post i nowe stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) Na pewno będę odwiedzała Twojego bloga! Czekam na następne wpisyyyy i zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To przyjemność robić Ci zdjęcia ;))
    Trzymam kciuki ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula !

    zapraszam do obserwowania

    pozdrawiam serdecznie

    czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za miłe słowa! świetny dziewczęcy zestaw, uwielbiam zakolanówki!:) powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczne *.* wszystko pasuje.
    i zakolanówki, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*