poniedziałek, 28 stycznia 2013

Karnawałowo

Witajcie.! ;)
Akurat z tą stylizacją nie miałyśmy wyboru - musiałyśmy przenieść się do środka, bo na zewnątrz zimno jak diabli. Mimo, iż zima nas nie rozpieszcza i wczoraj jak szliśmy wieczorem do knajpy, to palce w nogach mi odmarzały, stwierdziłam, że koniecznie musimy się wybrać na sanki ;) Mimo, iż mam prawie 21 lat na karku, to chętnie pośmigałabym 'z górki na pazurki'. Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że będę musiała przenieść te plany na następny tydzień. Teraz trzeba się zabrać za naukę. Zaliczenia i sesja zbliża się wielkimi krokami.







sukienka z baskinką - sklepik u mnie w mieście
torebka - sh
buty - mohito
bransoletka mankiet - tally weijl
hair cuff - szafa.pl

do następnego ;)

6 komentarzy:

  1. Powodzenia podczas sesji !
    Twoje włosy i tak biją wszystko na łeb na szyję ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie a sukienka superowa !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka:)
    I włosy...Ehh marzę by i moje tak urosły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna stylizacja! Przepiękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne masz włosy!
    Sukienka piękna, wszystko w moich ulubionych barwach :)

    http://ladyindefinite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Print sukienki i połączenie z czarnymi dodatkami ;-).

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*