poniedziałek, 22 lipca 2013

Spódnica maxi ;)

Witajcie kochani ;)
Długo mnie tu nie było, a wszystko za sprawą codziennego biegania do pracy (nawet w weekendy), a jak już mam czas wolny, to pragnę go spędzić na łonie natury w promieniach słonka ;) Dzisiejsze zdjęcia są z mini wycieczki z moim miśkiem do Rezerwatu Przyrody Łężczok. Mój misiek jechał tam głównie aby pocykać ptaszki, ale dzięki moim genialnym zdolnością negocjacyjnym udało mi się go w końcu przekonać, aby także mnie pstryknął kilka fotek ;)

Tutaj moje kochanie ze swoją cudowną lufą wyczekuje przelatujących ptaszków ;)



pic by Jaro ;)
















pics by Musiek ;*

bokserka - szafa.pl
spódnica maxi - Top Secret
kamizelka - sh
sandałki - F&F
plecaczek - Atmosphere/allegro.pl
pierścionek - katherine.pl
naszyjnik - ?
pasek - Deichmann
opaska - katherine.pl
okulary - ?




____ Stylizacja: Spódnica maxi ;) __________________________________________________________________

Wakacyjny konkurs nadal trwa.! Mnóstwo świetnych rzeczy do wygrania.!
GORĄCO ZAPRASZAM - klik

______________________________________________________________________

Mam dla Was jeszcze niespodziankę ;D

W sklepie internetowym PresKa czeka na Was rabat.!
Specjalnie dla Was sklep PresKa przygotował 5 % RABATU na wszystkie produkty.!!!

Wystarczy przy zamawianiu wpisać kod rabatowy: alabastrowapanna i cieszyć się tańszymi zakupami ;)

www.preska24.pl

Zapraszam .!

23 komentarze:

  1. cała stylizacja jest ok, ale nie potrafię się napatrzyć na ten naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super maxi !! Swietnie wygladasz, tylko te okularki do mnie nie przemawiaja, ale sa gusta i gusciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygladasz, spódnica fajnie się łączy z kamizelka :) mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No w końcu M. z lufą zagościł na Twoim blogu :))
    Naszyjnik masz przepiękny! No a miętowy plecaczek już ci kiedyś chwaliłam. Super fotki!
    P.S. Jaro? Czyżby skądś mi znany? :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo dodatkow, duzo dzieje sie w Twojej stylizacji :)
    bardzo kolorowo i zabawnie, to lubie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie dżinsu z kolorem spódnicy. Mam bardzo podobną ale jak połączyłam z dżinsową koszulą to mój K mnie skrytykował :P Nie wiem czemu :D

    Jedyne co mi sie u ciebie nie podoba to okulary. Zakrywają taką ładną buzię

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna spódnica i buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też ostatnio króluje maxi. Bardzo podoba mi się taki pudrówkowy kolor no i świetny plecaczek do tego!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna spódnica i naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajecznie Kochana wyglądasz!!! jestem pod ogromnym wrażeniem:)
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pretty look.... you are so lovely!!!!
    Kisses doll!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajnie wyglądasz, piękne kolorki i cudowna spódnica, oraz naszyjnik :)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. KOchana uroczo wyglądałaś ! Spódnica ma piekny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  14. Całość jest przepiękna, Ty zawsze wiesz jak stworzyć coś na prawdę pięknego. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogólnie rzecz biorąc ładnie, ale na początku przestraszyłam się tej opaski... -.-'
    Śliczna maksi. *.* Słitaśna. xD Bardzo ładnie wygląda z tą kurteczką. ;)
    Pozdrawiam, Nessa.
    _________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tnx for your lovely comment!!!
    Kisses & hugs my dear!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super naszyjnik i kolczyki spódnica tez piękna ;D

    zapraszam:http://super-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna kamizelka i plecaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja maxi ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjny pierścionek :) podoba mi się, pozdrawiam izkastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*