czwartek, 13 czerwca 2013

Wśród konarów drzew...


Witajcie kochani ;)
Dzisiaj przybywam do Was z samego rana. Nie śpię już od 4, bo robię pracę na Różnice Indywidualne na uczelnię i uczę się na weekendowe kolosy ;) och... tak to już mam, że chwytam się za to wszystko w ostatnim momencie. Robiąc sobie małą przerwę w nauce postanowiłam w końcu dodać posta z zdjęciami z ostatniej niedzieli ;) Zestaw super wygodny i idealny na ciepłe dni. Koszulę i spodenki mogliście oglądać, jakiś czas temu w poście z moim pierwszym DIY ;) W końcu doczekały się zaprezentowania w stylizacji ;)






pics by Pypcio ;)


spodenki - sh/DIY
koszula - sh/DIY
bokserka - szafa.pl
skarpetki - ?
creepersy - h&m
torebka - Atmosphere.sh
kapelusz - New Yorker
pasek - h&m
bransoletka 'naboje' - katherine.pl



29 komentarzy:

  1. Ty Łobuzie ładnie to tak po drzewach łazić?;)
    Super masz te szorciki. W kapeluszu wyglądasz bardzo stylowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! I plener i stylizacja bardzo mi się podobają :) Brawo za gust i dla fotografa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi dear, you have a great blog and wonderful style, do you want to follow each other on BLOGLOVIN? if you dicided you follow me, please let me know so I can follow you back. Thank you! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie ale dodawaj troche częściej posty ! ;) zasta

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjecia :) Oglądałam je kilka razy, genialne! *.*
    Bardzo fajny zestawik.
    POzdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łohoho, podziwiam, że wstałaś o 4 rano, ja często o tej godzinie dopiero idę spać - taki ze mnie nocny Marek. :) Ciekawy plener zdjęć, fajne masz szorty i kapelusz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja ;D
    obserwujemy na blogspocie i bloglovin? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice casual look and lovely pics darling!!!!
    Happy sunday!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw i genialny pomysł na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdzie Ty tam włazisz :D ? super buty! kapelusz mam podobny :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie, ale wystające skarpety jak dla mnie nie wyglądają dobrze - kojarzą mi się z moimi kolegami z klasy, którzy nie mają za grosz gustu w sprawach ubioru...
    Ale ogólnie ślicznie. Ładna torebka. ;)
    Pozdrawiam, Nessa.
    ______________________
    fabryka-twarzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe zdjęcia :) Obserwuje i zapraszam do dołączenia do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne połączenie, buty i spodenki wymiatają;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne zdjecia I stylyzacja, zreszta jak zawsze! :) piekne!
    http://love-lm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie!
    Zapraszam do siebie! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie, wygodnie a zarazem ładnie :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny pomył na sesję na drzewie:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wonderful outfit...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna sesja, odważna z Ciebie kobietka
    Śledzę mam nadzieję, że z wzajemnością;)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*