sobota, 25 maja 2013

Ombre ^^

Kochani moi, ten post miał się tu pojawić wcześniej, ale niestety pogoda pokrzyżowała mi plany. Co znajdowałam czas na małą sesyjkę, to zaczynało padać ;( Akurat dzisiaj, jak wyszłyśmy na dwór, to deszczyk nas oszczędził ;) Pragnęłam nadać troszkę optymizmu, aby rozwiać te ciężkie, ciemne chmury, które ciągle nad nami wiszą i ubrałam różową koszulę ombre, którą znalazłam w sh na wagę. Kosztowała mnie ok. 2zł ;) Do tego dobrałam spódniczkę w różyczki oraz szpilki nude, najwyższe szpilki, jakie posiadam. Ubieram je tylko wtedy, kiedy jestem pewna, że nie będę musiała chodzić po wybojach. Mimo, iż dość dobrze radzę, sobie na wysokich obcasach, to jednak przebycie naszych polskich ścieżek i chodników w tych szpileczkach jest nie lada wyzwaniem, nawet dla mnie ;) 













fot. by JustyŚ

koszula - casual wear/sh
spódniczka - h&m/sh
szpilki - deezee.pl
kopertówka - ubambuskowej
naszyjnik - ?
kolczyki - katherine.pl
hair cuff - szafa.pl

do następnego ;**


PS. Zapraszam na mojego funpage'a  i dziękuję wszystkim, którzy już mnie 'polubili' ;)


19 komentarzy:

  1. śliczna spódniczka :) podoba mi się :) http://cosmetics-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow....I really love your skirt!!!
    I want it in my wardrobe now!!!!!
    Happy WE my dear!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kopertówka <3 !
    Stylizacja ciekawa, podoba mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję takiego łupu w postaci koszuli :) A szpilki faktycznie nie wyglądają na najwygodniejsze. Ja powinnam chodzić na obcasach by sobie wydłużyć sylwetkę ale jest do dla mnie męczarnia

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna koszula, bardzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się;-)
    Zapraszam do siebie na konkurs z OASAP;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne ! <3 uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny zestaw! Koszula to faktycznie swietny lup:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne buciki:D mam takie same, ale koszmar jest iśc po rynku krakowskim z tym i wertepami:D zdarlam niejedne szpilki:D śliczna kopertówka:) jak zawsze fenomenalnie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne kolczyki ;)
    http://crazy-about-heels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz ślicznie,a kolczyki fenomenalne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. spódniczka jest super!!!
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale cudowna kopertówka :) a jakie masz zgrabne łydki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super koń :D i połączenie kolorystyczne :) bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. koszula i naszyjnik super!
    całość genialnie skomponowana:)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*