sobota, 27 lipca 2013

Tylko czerń i biel...

Cześć moje słoneczka ;)
To już ostatni post przed rozwiązaniem konkursu, tak więc zgłaszajcie się jeszcze ;) Na zgłoszenia czakam do 28.07.2013r. do godz. 23.59 pod postem: http://alabastrowapanna.blogspot.com/2013/07/konkurs-konkurs-konkurs.html . Serdecznie zapraszam do wzięcia udziało, ale pośpieszcie się, zostało już niewiele czasu ;)


Teraz przejdźmy do dzisiejszego zestawu. Do efektownej spódniczki w pasy, która miała już swoją premierę na blogu, dobrałam czarne, zamszowe, asymetryczne szpilki oraz czarną bluzkę z białym kołnierzykiem ;) Elegancki, dwukolorowy zestaw rozładowałam naćwiekowanym puzderkiem oraz kolczykami we wzór klawiszy fortepianu. Do tego mój ulubiony koczek, który ostatnio często noszę, z dopiętą kokardką ;) 
Jak się Wam podoba? ;)












zdjęcia i przeróbka: Klaudia S. ;)


spódnica - Tally Weijl
bluzka - oodji
szpilki - mohito/allegro.pl
mirror belt - allegro.pl
puzderko - allegro.pl
okulary - szafa.pl
pierścionek - ?
zegarek - C&A
kolczyki - handmade by Kamila
spinka kokarda - ?



Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

23 komentarze:

  1. Masz genialne szpilki i torebkę. Marzą mi się takie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerń i biel jest już wszędzie ;) ale fajnie to skomponowałaś.

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fenomenalna stylizacja :) szczególnie podoba mi się zdjęcie na którym masz uśmiech od ucha do ucha :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie buty, a co do kopertówki to lepiej uważaj, bo dla takiej mozna zabić :D
    obserwuję i liczę na rewanż ----> http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja! :) Masz cudowny uśmiech! ;)

    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie połączenia :) muszę taką torebkę mieć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przejrzałam dużo postów, podoba mi się bardzo jak się ubierasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow.... Super fashion girl!!!!
    Amazing look doll!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. klasycznie, ale oryginalnie :) bardzo udany zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bluzeczka :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie ta spódnica odrobinkę poszerza Cię w biodrach - a może to wina zdjęć robionych ze złej perspektywy?
    Mimo wszystko jest ładnie, a fryzurka - cudo.
    Ale błagam: "dwukolorowych", a nie "dwókolorowych".
    Pozdrawiam, Nessa.
    _________________
    fabryka-twarzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybacz, nawet nie zauważyłam tego błędu, już poprawiam ;) dzięki za zwrócenie uwagi;)

      każda baskinka optycznie poszerza, ale akurat nie wydaje mi się, aby mnie ta spódniczka jakoś znacznie poszerzała. A z resztą, przy moich malutkich rozmiarkach, to nie zaszkodzi mi, jak lekko poszerzę sobie pupę ;)

      pozdrawiam .!

      Usuń
  12. rewelacyjna spódnica i szpilki!Bardzo mi się podoba♥ Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten zestaw! Spódniczka jest obłędna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, spódnica jest rewelacja!!!
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna spódniczka i pasek :) genialnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale elegantka :) Bardzo fajne zestawienie, pozdrawiam )

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała torebka!
    Zdjęcie, na którym się tak szczerze śmiejesz jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne szpilki i torebka ;D

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*