środa, 17 kwietnia 2013

DIY - jeansowe szorty i szpilki z noskiem

Witajcie kochani .! ;)

Już jakiś czas temu obiecałam Wam, że podzielę się z Wami moimi kolejnymi przeróbkami ;) Tym razem w ruch poszły jeansowe szorty i czerwone szpilki. Szorty wynalazłam prawie rok temu w sh. Miały długość do kolan, tak więc trzeba było je skrócić. Dobrze służyły mi całe zeszłe lato, a teraz postanowiłam troszkę je podrasować ćwiekami, które jak już chyba wszyscy wiedzą - UWIELBIAM!




Co do szpilek, to pomysł zaczerpnęłam z pewnego filmiku na youtube - klik. Dziewczyna jest kreatywna i pomysłowa, a zarazem inspirująca. Warto pooglądać, także inne jej filmy. Tak więc, okazało się, że mam w szafie czerwone szpilki z noskiem, zakupione już jakiś czas temu za niewielkie pieniądze w Auchan i najzabawniejsze jest to, że zamierzałam się ich pozbyć, ale po obejrzeniu filmiku stwierdziłam, że warto je troszkę przerobić. Potrzebna była mi jeszcze tylko farba w spray'u oraz taśma malarska.

Wystarczy starannie obkleić szpilki taśmą malarską, tak jak na zdjęciach poniżej, zabezpieczyć podłogę i wypstrykać farbą w spray'u.


Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego, mimo tego, że najwidoczniej nie dokleiłam zbyt precyzyjnie taśmy do buta i linia noska jest troszkę nierówna. Odrobina zmywacza załatwiła sprawę i teraz buciki ładnie się prezentują ;)



Szpilki są zapowiedzią kolejnego posta, gdzie wystąpią w nowej stylizacji ;) Tak, więc zapraszam ;)
Trzymajcie się ;*



34 komentarze:

  1. O, takich szortów z wysokim stanem właśnie szukam!
    W tamtym roku też wzięłam się za swoje spodnie znalezione w second handzie i ozdabiałam je ćwiekami, niestety, aż tak fajnych jak Twoje nie miałam. Efekty DIY bardzo mi się podobają, szortów trochę zazdroszczę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjnie wyszły szpilki świetny pomysł,no i szorty super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto by pomyślał, że stare rzeczy można wykorzystać w taki sposób ;)
    Rewelacja! Szorty wyglądają jak ze sklepu. Czekam na więcej przeróbek - jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń
  4. No widzisz jak Ci super te butki wyszły (fajny ten odcień farby, ja miałam jakiś ciemny). No to teraz nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wygodnego "chodzenia" :D
    P.S. A Bednarek taki inny-balladowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne przeróbki, zarówno szorty jak i buty boskie! Czekam na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne spodenki, i buty też ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szorty świetne, bo zrobione inaczej niż wszystkie inne, które mają ćwieki z przodu na jednej nogawce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłe słowa! :) mandyemilyrainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O, ja ostatnio wpadłam w szał przerabiania starych spodni :) Lubię nadawać im drugie życie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie wyglądają te buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze, świetnie Ci wyszły te przeróbki, szorty z chęcią bym Ci ukradła!

    OdpowiedzUsuń
  12. mam w planach zrobić podobne szorty :) Twoje są świetne!
    dopiero zaczynam http://flleuur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ??? nie bywałe jak szybko i prosto można zmienić buty!!! jestem w szoku! świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szorty są genialne! <3 Już wyobrażam sobie siebie w nich w lipcu. :D
    Szpilki wyglądają świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł! bardzo mi się podoba ! :D super te buciczki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna przeróbka butów bardzo ciekawa ;d
    zapraszam i może obserwujemy ? jak tak to zacznij ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż mam ochotę sama chwycić za spray i zmienić, któreś z moich butów, może niedługo się odważę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szorty są pięknie przerobione :) A ze szpilkami to na prawde genialny pomysł :O nie wpadła bym na taki! Cudownie się prezentują! :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba sama spróbuje zrobić sobie takie butki bo bardzo fajnie to wygląda (:

    OdpowiedzUsuń
  20. butki wyglądają naprawdę super! świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  21. sposób na szpilki znam! jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. też kocham ćwieki a o Twoje szorty jestem zazdrosna! szpilki wyszły świetnie - już nie mogę się doczekać stylizacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. szorty swietne a buty super wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. szorty wyszły fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  25. Takich szortów szukam od dawna, zazdroszczę, że udało Ci się takie znaleść :)
    Buciki wyszły bardzo fajnie, na zdjęciach nie widać, żeby linia była krzywa. :>

    loveonlytofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Very nice DIY's! God job!
    Wanna follow each others blogs on gfc and bloglovin? Let me know
    Kisses, Gabi
    http://velvetavenue.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  27. o rany, jakie te szorty są genialne! :O też chyba sobie takie zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  28. DIY to świetna sprawa! Wspaniale Ci wyszła zmiana szortów i bucików :)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*