środa, 5 czerwca 2013

Mój butoholizm i małe DIY ;)

Cześć słoneczka ;*
Niestety dzisiaj nie będzie posta z stylizacją, ponieważ opłakana pogoda za oknem na to nie pozwala. Mnóstwo moich pomysłów na nowe zestawy będzie musiało cierpliwie poczekać, aż przynajmniej przestanie padać ;)
Jak już chyba wiecie mam bzika na punkcie butów, co zdecydowanie przeszkadza mojemu narzeczonemu :P. W ostatnim tygodniu przybyły do mojej szafy 4 nowe pary ;)

NR 1. TOMSY ;D Znalazłam je dzisiaj w Auchan za 25zł ;) Mimo, iż wcześniej ten model butów do mnie nie przemawiał, tak w tych się zauroczyłam. Podreptałam w nich troszkę w domu i są mega wygodne ;)

NR 2. Balerinki w różyczki;) Mam je z wymiany z szafa.pl ;)

NR 3. Złote szpilki z deezee.pl . Są idealne ;) Miałam już okazję w nich wyjść i mimo, iż troszkę czuć obcas, to szpilki są wygodne miękkie i nie obdzierają ;)

NR 4. Sandałki na obcasie w pastelowych kolorkach, także z deezee.pl . Jeszcze nie miałam okazji w nich wyjść, bo pogoda skutecznie mi to uniemożliwia, ale prezentują się ślicznie, tak lekko i subtelnie ;)

Jednak ta pogoda za oknem ma także swoje plusy. Już dawno zabierałam się do tego, ale jakoś nie było czasu. Nareszcie wykonałam moją pierwsza bransoletkę DIY ;) 

Zrobienie bransoletki, to łatwizna ;) Wystarczą nakrętki do śrubek oraz sznurek lub jak u mnie kolorowa sznurówka ;) Niestety kupiłam troszkę za duże nakrętki i bransoletka jest ciężka i efekt końcowy nie jest dla mnie do końca zadowalający. Mimo wszystko cieszę się z mojego małego dzieła ;) Następnym razem, już będę wiedziała, że mam brać mniejsze nakrętki :P

Sznurek lub, jak u mnie sznurówkę należy przeciąć na równe trzy części i z jednego końca zawiązać wszystkie razem na supełek. Potem wystarczy nawlekać nakrętki i pleść, jak warkoczyk. Na koniec zrobić supełek. Pamiętajcie, aby zostawić troszkę sznurka wolnego, aby bransoletkę można była jakoś razem związać ;)




A na koniec kilka zdjęć ulubieńców obiektywu mojego narzeczonego, czyli ptaszków ;) Obiecałam mu, że te zdjęcia się tu pojawią. Mam nadzieję, że dzięki temu nie będzie marudził, jak następnym razem poproszę go, abym to ja stanęła przed jego obiektywem ;)






Dla dzisiejszej solenizantki ZosiWSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ;)

30 komentarzy:

  1. lubię kupować w Auchan bo zawsze mają tak fajne rzeczy i promocje :) pewnie jakbym poszła do siebie to też bym kupiła :D
    super pomysł bransoletki :) oryginalnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty z deezee są po prostu bajką <3

    I bardzo ciekawy handmade :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pastelowe szpilki są świetne! jestem ciekawa Twojej stylizacji z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się pomysł z tą bransoletką, genialnie wyszla! :)
    Jej to mamy coś wspólnego! Też jestem zakupoholiczką :D Ale ja raczej tenisówki trampki i te sprawy :D Choc eleganckimi tez nie pogardzę :D
    Pierwsze są przeslodkie, balerinki z wymiany bardzo mi się podobają *.*
    Na obcasie są też boskie ale ja niestety nie mogę chodzić na obcasie... problemy z kostką :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie buciki piękne...miejmy nadzieję, że pogoda wkrótce się poprawi i będziesz mogła w nich śmigać:)
    dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne butki! Najpiękniejsze te ostatnie choć miłość do Tomsów też jak najbardziej usprawiedliwiona;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze najlepsze

    dodajemy do obserwowanych i na bloglovinie?

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne te ostatnie sandałki :)
    zazdroszcze Ci ich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze butki są świetne, jakby mi wpadły w oko od razu ruszyłabym do ataku na sklep! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tomsy i espadryle kocham, świetny wybór :) zauroczyły mnie też złote szpilki :) diy świetny pomysł, też od czasu do czasu nachodzi mnie ochota żeby sobie coś ładnego 'wydłubać' :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super świetne buty :) w ogóle sandałki :) Też jestem butoholiczką :)
    Ostatnio też kupiłam śrubki i mam zamiar zrobić taką bransoletkę :)


    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  12. Też ostatnio robiłam zakupy w Auchan :) Fajne ceny a rzeczy często nie różnią się od tych "firmowych".
    Fajny pomysł na bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. butocholizm to choroba każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ej no fajne masz butki pozazdroscic:)
    zapraszam ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing shoes and lovely pics!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się osobiście buciki z 1 zdjęcia nie podobają, ale za to w 4 się zakochałam *_*

    Obserwuję. Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne te pastelowe sandałki na obcasie :) a pomysł na bransoletkę sama wykorzystam,bo bardzo oryginalna;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zosia bardzo dziękuje:)
    Myślę, że brakuje tu jeszcze jednego zdjęcia... pewnie niedługo go zamieścisz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezamaco ;)
      koniecznie muszę jutro zabrać do Was pendrive'a, żeby zrzuciliście mi zdjęcia z 'lufą' ;)

      Usuń
  19. Świetne buty ;)
    Obserwuję :]
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Złote pantofelki jak z bajki.
    A a biżuteria diy interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne buty, a bransoletka genialna <3 A okulary znów te same, bo tylko je stale noszę bo się w nich najlepiej czuję :) nie są za ciemne, brązowe no i wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne buty!!!! Numer 1 moje ulubione!!! ^^
    Branzoletka swietna! Juz sie biore za robienie!! Naprawde super!!!! <3
    http://love-lm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post no i oczywiście nowe nabytki:)
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ale Ci zazdroszczę tomsów!

    OdpowiedzUsuń
  25. ale piękne buty <3
    wszystkie !
    a bransoletka świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie tu u Ciebie :) super bransoletka, chyba sama spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*