czwartek, 4 września 2014

Crop top i boyfriendy

Dzisiaj była piękna pogoda, słoneczko wyjrzało zza chmurek, więc ja wybrałam się na spontaniczną sesję przed wypadem do Ikei ;) Aby komfortowo przeglądać i wybierać rzeczy do mieszkania musiałam się ubrać wygodnie ;) Obowiązkowo trampki <3, luźne boyfriendy(które niedawno zakupiłam w Bershce za jedyne 29,99zł!!!) oraz krótki top, który jakiś czas temu prezentowałam w nowościach zakupowych ;)






pics by Musiek:*

top- New Yorker
boyfriendy- Bershka
torebka, trampki- deezee.pl
kolczyki, pierścionek- nn
zegarek- C&A



Stylizacja: Crop top i boyfriendy

18 komentarzy:

  1. piękny topik, świetna torebka!

    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw na luzie :) Lubię groszki

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie kochana wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw ;)

    obserwuję, zapraszam do mnie, pozdrawiam :)
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Top jest tip top ;-)
    Ty zresztą też ;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Biżuterię masz bardzo fajną w tym wpisie.

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny pierścionek ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny outfit! Top super, a w torebce sie zakochalam. <3
    __________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torebka! :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja jak najbardziej na plus! A torebka po prostu wymiata <3

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja byłabym przekonana że taka elegancka torebka nie pasuje do takiego luzackiego looku. Ogólnie bardzo fajnie, ale zrezygnowałabym z torebki na rzecz jakiegoś plecaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam boyfriendy, teraz mam na ich punkcie fioła hah :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę fajny i oryginalny look. Do boyfriendów musiała się sama przekonać ale teraz je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten top z boyfriendami to majstersztyk!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/09/second-hand-treasures-wielkie-otwarcie.html

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*