piątek, 12 września 2014

Departament Twórczości, czyli torebkowy zawrót głowy ;)

 Hejka kochani ;**
Dzisiaj przychodzę do Was z jeszcze letnią stylizacją(ponieważ zdjęcia były robione jakoś miesiąc temu) oraz z nową dawką cudownych torebek Departamentu Twórczości. Każdy znajdzie jakiś model dla siebie. Polubcie fanpage'a Departamentu Twórczości i bądźcie na bieżąco z nowinkami ;) 

Co do stylizacji, to szpilki kupiłam na deezee.pl i są to pierwsze buty z tej strony, które są mega niewygodne ;( Mimo, iż są piękne, to mogę w nich wyjść tylko na króciutki spacerek i to po równym chodniku ;P Jestem dość wprawiona w wędrowaniu w wysokich obcasach, ale te są wyjątkowo źle wyprofilowane i noga się w nich chwieje ;( Spódniczkę i crop top dorwałam na wyprzedażach i jakiś czas temu prezentowałam Wam na blogu ;)















pics by Marcin Szafranek


spódnica- H&M
crop top- New Yorker
szpilki- deezee.pl
bransoletka- prezent od męża
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

25 komentarzy:

  1. What a cute outfit! I love your top and shoes :) They look perfect with your skirt.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty prezentują się niesamowicie. Świetnie wyglądasz w tym zestawieniu. Torebki są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana jakie ceny są tych torebek ?:) Ponieważ strona internetowa nie chce mi się otworzyć :< Pozdrawiam :*:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strona internetowa Departamentu Twórczości jest w trakcie tworzenia ;) tak, więc na razie o cenę torebek trzeba się pytać przez fanpage firmy ;)

      Usuń
  4. uwielbiam takie torebeczki, jeszcze jak ktoś sam robi - rewelacja. Stylizacja jak najbardziej w moim guście - buty wymiatają. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe i oryginalne torebeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te torebki są świetne, a butów mogę tylko pozazdroscić ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebki bardzo ładne, ale u Ciebie zabrakło mi uśmiechu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swiwtny post. Piekne torebeczki. Przyjemnie sie oglada :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh, te buty rzeczywiście wyglądają na niewygodne. Co z tego, że mówię tak o każdych butach na obcasach? Niewygodne i już. ;p Świetne są te torebki. <3
    __________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oryginalne torebki *o*
    http://monroexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Są świetne! 3 zdjęcie od końca najlepsze! :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i klikniesz w napisy „Lovelyshoes” pod zdjęciami w najnowszej notce. Wystarczy kliknąć! :)

    Życzę miłego dnia!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz pięknie! bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne torby, zwłaszcza ta z brązowym elementem.
    Śliczne buty <3

    Podoba mi się twój blog, dlatego obserwuję.


    Pozdrawiam, www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta z workiem w środku bomba!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/09/wielkie-otwarcie-grand-opening-of-vive.html

    OdpowiedzUsuń
  15. nie no jestem w szoku ;D torebki są fantastyczne
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda- buty są pięknie, ale szkoda, że nie wygodne :( Ale i tak podziwiam, ponieważ są mega wysokie a ja bym w takich nie uszła daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś również zakupiłam przepiękne wysokie(15cm) koturny na Deezee. Myślałam, że to wyjątek, że moje są akurat tak perfidnie źle wyprofilowane, jednak coraz bardziej utwierdzam się w tym, że ten sklep jest po prostu beznadziejny ;// przykro mi, bo buty które tam sprzedają są przepiękne, ale nie odważę się na ponowny zakup by wydać pieniądze w błoto.
    swoją drogą bardzo ładny wystrój bloga, będę tu częściej :)
    __________________________________
    http://fetyshunicorn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie licząc tych miętowych szpilek, to jak na razie nie narzekałam na buty z deezee ;) a kupiłam już u nich duże ilości obuwia ;P tylko te szpilki są jakieś felerne ;/
      dziękuję ;)

      Usuń
  18. łał! buty piękne, muszą być wygodne;p rozchodzą się jeszcze miejmy nadzieje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty faktycznie świetne! Miazga! Spódniczka też bardzo mi się podoba natomiast bluzka i torebki nie przekonują mnie do siebie. Co prawda mają swój urok, ale chyba nie zainwestowałabym w żadną z nich. <3

    http://thedarkcollar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna ta szaro beżowa:) zapraszam do siebie i jeśli to nie problem proszę o kliki w tym poście pod zdjęciem:* http://mesmerize87.blogspot.com/2014/09/trends-sporty-style-aw-2014-15.html

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*