niedziela, 30 marca 2014

Recenzje kosmetyków Tołpa i e-naturalne.pl

Dobry wieczór ;) Tym razem przybywam do Was z recenzją kosmetyków: orzeźwiający peeling- maska z Tołpy oraz olej z pestek śliwek nierafinowany z e-naturalne.pl. Kosmetyki otrzymałam na spotkaniu blogerek w Rybniku.

Orzeźwiający peeling- maska
Specyfik zamknięty w słoiczku bezpiecznym dla środowiska(poddawanym recyklingowi) z zakręcanym wieczkiem, o pojemności 250 ml. 
0% sztucznych barwników
0% PEG-ów
0% silikonów
0% parabenów
0% oleju parafinowego
0% donorów formaldehydu

Opis produktu: 
Nasz kosmetyk spa jest połączeniem intensywnego, naturalnego peelingu i maski regenerującej. Silnie wygładza i odnawia ciało. Odżywia i uelastycznia skórę. Orzeźwia, przywraca witalność i stymuluje do działania.

Moja opinia:
Kosmetyk ma bardzo zbitą, gęstą konsystencję. Jest bardziej maską niż peelingiem. Skóra po zastosowaniu jest odżywiona, ale jak dla mnie ma nikłe działanie peelingujące. Wolę mocniejsze "zdzieraki", ale jak ktoś preferuje delikatny peeling i do tego mega odżywienie, to polecam ;) Ma bardzo intensywny zapach, nie każdemu przypadnie do gustu. Mam do tego specyfiku ambiwalentny stosunek. Po nazwie 'peeling- maska' wymagałam od niego nieco więcej. 



Olej z pestek śliwki- nierafinowany
Szklana buteleczka o pojemności 5g.

Opis produktu:
Olej z pestek śliwki tłoczony jest metodą " na zimno ", jest to olej nierafinowany, otrzymany z nasion Śliwki Domowej - Prunus domestica. Łatwo wnika w naskórek, nie pozostawiając tłustej warstwy. Działa nawilżająco i ujędrniająco na usta. Polecany w szczególności do skóry dojrzałej, wrażliwej i suchej. Stosowany na skórę, pozostawia ją gładką, miękką i jedwabistą. Doskonały olej do masażu ciała a także jako kosmetyk pomagający w utrzymaniu zdrowej skóry. Dodatkowo posiada doskonałe właściwości zmiękczające i wysoką zawartość składników odżywczych. 
Posiada cudowny marcepanowy zapach. 
Olej z pestek śliwki jest doskonałym emolientem i antyutleniaczem. Posiada wysoką zawartość kwasów olejowego (68%) i linolowego (23%), antyoksydanty oraz witamina E. 

Moja opinia:
Olej ma cudowny, marcepanowy zapach. Poezja dla zmysłów. Idealnie nawilża. Aktualnie zażywam leki doustne od dermatolog, które bardzo wysuszają skórę. Ten olej daje radę nawet z silnym wysuszeniem skóry. Stosuję go głównie na twarz i szyję. U mnie sprawdza się świetnie. Dla osób o suchej lub normalnej skórze będzie idealny. Jego wielkim plusem jest wydajność. Mimo, iż jest malutki, to starcza na długo ;)



PRZYPOMINAM O RABACIE!!!
Specjalnie dla Was, moi kochani czytelnicy firma Firmoo przygotowała  kod rabatowy uprawniający do $30 zniżki na okulary z serii Classic - KLIK! Śpieszcie się! Kod rabatowy jest jest aktywny do 2.04.2014 roku i tylko dla pierwszych 5 osób!
Oto kod rabatowy: ALABBLOGS4

13 komentarzy:

  1. o taki peeling to by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie używałam tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie się skuszę ;)

    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling ciekawy, przydałby się! :D Nie mam nic z tej firmy, czas to zmienic... :))

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie zainteresowałaś mnie tym olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great products!!!
    Happy wed doll!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. takiego oleju jeszcze nie używałam ale przydałby mi się bo mam gdzie niegdzie przesuszoną skórę, może wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam suchej skóry, ale niektóre moje koleżanki - wręcz przeciwnie. Dzięki Tobie wiem, co im polecić. ;)
    ____________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana czekam na nową noteczkę :)):*

    OdpowiedzUsuń
  11. No to widzę coś nowego i ciekawego!
    Bardzo mnie zaciekawiły te produkty - właśnie dzięki Twojej recenzji!
    Może i ja sama się skuszę na jakieś małe testy? :-)

    P.S.
    U mnie ponad 125 DIY Wielkanocnych Pomysłów - może znajdziesz coś dla siebie? :-)



    Pozdrawiam,
    Katherine Unique




    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*