czwartek, 20 marca 2014

Okularki z firmy Firmoo

Cześć !
Niedawno otrzymałam okularki od firmy Firmoo, z którą współpracuję. 100% profesjonalizmu! Okularki przyszły do mnie w tempie ekspresowym. Zapakowane w kopertę z folią bąbelkową. W kopercie, oprócz okularów znalazłam sztywne etui, miękkie etui oraz ściereczkę do okularów. 

 Wybór był trudny, ponieważ firma oferuje wiele wspaniałych par okularów. W końcu zdecydowałam się na parę w kolorze różowo-brązowym. Jestem bardzo zadowolona, okulary są solidnie wykonane. Wyglądają wspaniale. Zobaczcie i oceńcie sami, jak prezentują się w całym zestawie ;) 
Słyszeliście już o tej firmie? Może ktoś z Was miał już z nią styczność? Co o niej sądzicie?
Ja mogę w 100% ją polecić ;)









pics by Musiek:*


okulary - Fimroo
koszula - sh/H&M
spódnica - sh
podkolanówki - ?
szelki - sh
torebka - sh/atmosphere
lity - deezee.pl
bransoletka - H&M


Zwierzęcy print
Specjalnie dla Was, moi kochani czytelnicy firma Firmoo przygotowała  kod rabatowy uprawniający do $30 zniżki na okulary z serii Classic - KLIK! Śpieszcie się! Kod rabatowy jest jest aktywny do 2.04.2014 roku i tylko dla pierwszych 5 osób!
Oto kod rabatowy: ALABBLOGS4

do następnego ;**

18 komentarzy:

  1. również jestem zadowolona z okularów od Firmoo :) bardzo fajny wybór oprawek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No świetnie! Już mnie doszły słuchy, że nosisz okularki, ale nie miałam okazji Cię jeszcze w nich zobaczyć:) Super wyglądasz, pasują do Ciebie!
    Aha, genialna ściana za Tobą!!! i fryzurka typowa dla pewnej Pani, o której ostatnio znów głośno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;)
      a polubiłam ostatnio tą fryzurkę, jak dla mnie jest bardzo wygodna ;) jednak długie włosy to utrapienie ;P

      Usuń
  3. Genialne są, a te połączenie kolorystyczne świetnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely pics, amazing glasses!!!!
    Kisses darling!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna fryzura, stylizacja no i okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne paczajki jak ja to na okulary moiwe :) buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne okulary wybrałaś ;) http://testolandiazadarmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te okularki pasują do Ciebie:D Ja mam od nich takie w panterkę;dd
    Fajna stylówka Kochana;** Zajebiste buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne oprawki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śiwtnie okulary się prezentują, czym mi przypomniałaś , że musze sobie znależć optyczne ramki, eh mission impossible!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/03/noir-blanc.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne okularki. Łał, rzeczywiście dbają o klientów. ;)
    Fajny outfit, bosko wygląda na tym tle ^^
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te okularki, takie inne niż wszystkie ;)
    Fajne tło na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne i mają świetny kolor oprawek :*)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do twarzy Ci w nich, w ogóle fajny look
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie Ci w tych okularkach!

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*