poniedziałek, 14 lipca 2014

Najważniejsza stylizacja!

Witam moi kochani po długiej przerwie ;) W końcu zebrałam się, aby reaktywować bloga ;D Ostatnio pisałam do Was na początku kwietnia. To własnie wtedy zaczął się dla mnie najgorętszy okres w moim dotychczasowym życiu. Nie dość, że godzę dwie szkoły na raz, to do tego doszła przeprowadzka, remont mieszkania oraz przygotowania do tego najważniejszego dnia w życiu - ŚLUBU! ;) Ostatnio zaczęłam się zastanawiać, jaki post będzie najidealniejszy na reaktywację bloga i stwierdziłam, że skoro, tak bardzo uwielbiam się stroić, to pokarzę Wam, jak wyglądałam w tym ważnym dla mnie dniu ;)
Sukienkę miałam kupioną z komisu. Mimo, iż początkowo zamierzałam sukienkę szyć, to poszukując inspiracji przed weselem, natknęłam się na komis w Rybniku i znalazłam tą sukienkę idealną ;) Buty, które widać na ostatnim zdjęciu są z czasnabuty.pl. Biżuterię dostałam od męża i nie dociekałam skąd jest ;P Fryzurę i makijaż wykonywała Madzia: http://magdalenabentkowska.pl/ . Tutaj znajdziecie kilka szczegółów związanych z moją fryzurą i makijażem: http://magdalenabentkowska.pl/eteryczna-stefania/







do następnego ;* całuski ;*

Stylizacja: Najważniejsza stylizacja!

16 komentarzy:

  1. Bajeczna suknia!<3 wygląda prawie jak moja wymarzona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak księżniczka! cudownie wyglądałaś, co ja mówię, oboje pięknie wyglądaliście! serdeczne gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Piękna suknia

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULACJE
    Piękna sukienka

    pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie panna młoda, gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli będziesz w Warszawie zapraszam na plener ślubny :) W sprawie umówienia szczegółów proszę o kontakt ola.pietrzak.foro@wp.pl :) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, cudowna sukienka i makijaż :)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękni! cudowna suknia Kochana wyglądałaś w niej bosko :)

    życzę szczęścia na nowej drodze życia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. No! Doczekałam się reaktywacji! :)
    Wow! Gratulacje! Zdrowia, szczęścia i spełnienia wspólnych marzeń. ;)
    Sukienka cudowna, buty też, ale Ty wyglądasz oszałamiająco! Najpiękniejsza Panna Młoda ever! ^_^
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest piękna :) jestem w szoku, że z komisu :)
    gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie!! gratulacje! mase szczescia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie jestem fanką ślubów i sukni ślubnych, ale gratulacje! I szczęścia, morze morze szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Wyglądałaś przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozostaje tylko pogratulować. :) I życzyć dużo szczęścia na nowej drodze życia :) Zjawiskowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie wyglądałaś ;-). Fason sukni-rewelacyjny;urzekła mnie zwłaszcza jej góra.

    OdpowiedzUsuń
  16. cudnie wyglądałaś jak księżniczka - zabrakło mi tylko welonu :)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*