czwartek, 24 lipca 2014

Ogrodniczki ;)

Prosty zestaw i zarazem wygodny ;) Idealny na upalne dni. Krótki top i do tego moje kochane ogrodniczki, w połączeniu z pasiastym plecakiem dają iście wakacyjny look ;) Aaa no właśnie... Wy co sądzicie o ogrodniczkach? Są modne czy raczej passe? Ja je uwielbiam, już drugie lato w nich biegam, a kupiłam sobie także wersję z długimi nogawkami ;)











pics by JustyŚ ^^


ogrodniczki- C&A
top- H&M
okulary- deezee.pl
sandałki- nn
plecak, bransoletka- katherine.pl

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

11 komentarzy:

  1. świetny look
    a te okulary niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja siebie w nich nie widzę, ale w połączeniu z topem u Ciebie wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wygladasz w takim wydaniu! Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestaw! jaki Ty masz piękny brzuch! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ogrodniczki i okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze pięknie!! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super są te ogrodniczki, też mnie kusiły i żałuję że nie kupiłam. Ty wyglądasz w nich bosko, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lato i wygoda-nieodłączna para;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. suer wygladasz w tych okularach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam ogrodniczki. :) Kupiłabym je sobie, ale nie mam pomysłu, z czym i dokąd je nosić. :(
    Śliczny plecaczek. ;)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*