poniedziałek, 11 lutego 2013

Hey!;) Zdjęcia dzisiejszej stylizacji były robione jeszcze w zeszłym tygodniu, tak więc brak na nich śniegu, który u mnie naprószył w sobotę wieczorem ;) W zestawie 'pierwsze skrzypce' gra czerwony płaszczyk/ponczo, zakupiony w internetowym sklepie C&A. Naprawdę polecam, szybka i profesjonalna dostawa. Ostatnie dni karnawału świętuję dość hucznie, ponieważ akurat wolny weekend na uczelni pokrył mi się z ostatnim weekendem karnawału ;) Niestety, już w kolejny weekend czeka mnie egzamin i zaliczenia. Trzymajcie kciuki ;)

A jak Wy świętowaliście ostatni weekend karnawału? ;)







fot. by JustyŚ

płaszczyk/ponczo - C&A
bluzka - metro
spodnie - chiński sklepik
torebka - chiński sklepik
oficerki - ccc
skórzane rękawiczki - ?
wkrętki sowy - prezent od mamy






Zapraszam do mojej szafy.!
Świeżo wystawione rzeczy na sprzedaż lub ewentualną wymianę ;)





do następnego.! ;)

9 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia! Bardzo CI pasuje ten płaszczyk :)
    Ja mam nadzieje ze tak do trzeciego razu zdam egzamin :D chociaż liczę na farta za 1 :D

    Dziękują bardzo za instrukcję :P Jestem Ci bardzo wdzięczna! :)

    Pozdrawiam :)
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna fryzura : )
    Obserwujemy ? ownfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny płaszcz! :D i oczywiście trzymam kciuki!
    +ładne włosy

    Obserwuję i liczę na to samo ♥
    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz jak Maryna z "Janosika". Super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka dodaje charakteru ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje ci ten płaszczyk :)

    fotolivekate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, piękny płaszczyk :)
    Dzięki za komentarz i zapraszam częściej
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie <3


    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. how to contact you? do you looking very great in your outfits and would like to work with you stunning fashion blogger ! :) are you have a e-mail? let me know.D! Peter from the http://blondewoods.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*