poniedziałek, 18 lutego 2013

Nowe łupy ;)

Witajcie ;)
Po wielkich bojach choroba jednak rozłożyła mnie na łopatki ;( przetrwałam jakoś weekend na uczelni i teraz czeka mnie przesiadywanie w domu, aż choroba sobie odejdzie. Nowych zdjęć stylizacji nie mam, ponieważ najpierw studia, a teraz choroba przeszkodziły w moich inwencjach twórczych ;) Za to pochwalę się moim czwartkowym prezentem walentynkowym, który dostałam od ukochanego narzeczonego ;)


   Kuferek, a w środku poduszka oraz 2 paczki kwaśnych żelek, które uwielbiam i które oczywiście zniknęły w oka mgnieniu ;)




Dodaje również zdjęcia moich łupów z ostatniego tygodnia :

  • bransoletki kolce w intensywnych kolorach fluo oraz wkrętki ( modatotu.pl )

                             

  • różowy sweterek z warkoczem ( Reserved )




  • czapka miś (Auchan/in extenso)


  • czarne platformy open toe (Auchan/in extenso )


  • koszula ombre (C&A)




Obiecuję, że następna notka będzię z jakąś nową stylizacją ;) 
całuję ;*

17 komentarzy:

  1. Swietne rzeczy :)

    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodka czapka! O chłopak widzę pomysłowy, śliczny kuferek :)
    Jaacie żelki <3 kocham żelki, kiedyś codziennie jadłam (nie polecam i radzę CI też uważaj bo później często mnie żołądek bolał) Ale dosłownie jestem uzależniona od nich :D

    Co do suchego szamponu polecam, naprawdę :). To genialne rozwiązanie w niektórych sytuacjach :)

    Pozdrawiam serdecznie!
    http://assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow fajne buty i koszulka:* dzięki za komentarzyk:) obserwuję:*
    http://girlnamegianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna czapka.. ma taką tylko pandę :). Ładny kuferek, jeszcze poduchaa.

    http://fundmos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog , ciekawa ta notka i w ogóle wszystkie masz ciekawe ;3
    będę tu często wpadać , wpadniesz do mnie ? zależy mi :c
    lovelooksky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo jakie super rzeczy! ;)
    biżu i sweterek mega ;)

    Obserwuję i zapraszam na konkurs :)
    http://prohibited-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne "łupy". :)
    Dziękuję za komentarz na moim blogu - odwdzięczam się tym samym. :)
    Pozdrawiam, Nessa.
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne bransoletki i koszula :)
    Dzięki za odwiedziny i zapraszam częściej.
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kuferek!:) Piękne łupy!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj mnie również dopadła choroba, życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia. Kuferek jest boski, świetny prezent, łupy również świetne, wszystko mi się podoba:)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. zdrowia życzę i świetne łupy oraz prezent :) Zapraszam do mnie

    modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweter jest przeuroczy, sama bym chętnie przygarnęła :D

    obserwujemy ?
    http://myesscape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś śliczna, masz cudowny kolor włosów, zazdroszczę. :)
    Ten sweterek jest piękny. :>

    http://loveonlytofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kufer to chyba na swetry czy szale bo taki wielki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te bransoletki są świetne!! :D

    http://asian---art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bransoletki mega! ❤
    thehiddenblonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*