sobota, 23 lutego 2013

;)

Choroba nie odstępuje mnie na krok, ale po otrzymaniu antybiotyku i całego worka innych tabletek i psikaczy do nosa jest już o niebo lepiej ;) Przesiadując więcej w domu, wreszcie mogłam zacząć moją przygodę z igłą i nitką, i podoszywać ćwieki ;) Zaczęłam moje pierwsze DIY. Najpierw w ruch poszła czarna czapka, potem skórzana spódnica, a teraz ozdabiam szyfonową koszulę ;) Jak skończę to pokażę Wam efekty mojej pracy - mam nadzieję, że w następnym poście ;) Na początku tygodnia dotarły do mnie moje śliczne nowe buciki z deezee.pl, idealne na nadchodzący sezon wiosna-lato;) Jestem zachwycona.! Chociaż mają malutką plamkę, takie jakby przebarwienie na lewym buciku, ale mi to nie przeszkadza,a nie będę się fatygować z wysyłaniem z powrotem. A Wam jak się podobają? ;)




Oczywiście, nie zapomniałam także o obiecanej nowej stylizacji ;) Najmodniejsze kolory sezonu jesień-zima królują - bordo marynarka z baskinką oraz szmaragdowe spodnie 7/8 ;) Do tego moje ulubione asymetryczne szpilki oraz futrzana etola ;)




fot. by JustyŚ


marynarka z baskinką - mohito
bluzka przetykana złotą nitką - sh
spodnie 7/8 - mohito
asymetryczne szpilki - mohito
torebka - sh
etola - z szafy mojej mamy ;)
kolczyki -?
zegarek - Atlantic/prezent od narzeczonego
gumka do włosów - szafa.pl


do następnego ;):*

25 komentarzy:

  1. ooo te buty są świetne!
    zestaw cały bardzo mi sie podoba :)

    theladyaleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten szyk to wcale nie taki mały:) Jest mega szykownie. U mnie niebawem zestaw z tą samą marynarką:)Po raz kolejny widzę , że gusta mamy podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do muzyki to się zgadzam, tez slucham ich już długi czas :) Cieszę się ze się podoba :P

    Bardzo fajny zestaw, świetne kolorki :)
    Pozdrawiam!

    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świettnu blog! obserwuje i licze na to samo ; )
    bulion-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw. :)
    Śliczne buciki. :>
    + Obserwuję. :))

    http://loveonlytofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja ;D
    masz piękne oczka ;D

    obserwuje i zapraszam http://super-kosmetyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowia życzę ;) Ciekawa stylizacja ;)
    http://www.ofcpatty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super post !
    Zazdroszcze takiej torebeczki fajnej z sh :D
    i masz świetne włosy <3

    Dziekuje za miłe komentarze :)
    http://nikusia1702.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. te czarne buciki świetne choć słabo widać...a te pierwsze pozbawiłabym tego paska wzdłuż stopu...kolor i DIY świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta marynarka!! A kolor spodni- rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Buciki na pierwszym zdjęciu świetne:)
    Super również stylizacja, fantastycznie wyglądasz:)
    Dziękuję za wizytę na moim blogu, oczywiście obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. czarne asymetryczne szpilki i te z ćwiekami są świetne! Zazdroszczę <3 Stylizacja (zwłaszcza kolorystycznie) ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  13. Buty wyglądają bardzo ciekawie, tak samo jak ta marynarka :)
    + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog! ;) + Obserwuję i liczę na rewanż ;D
    Zapraszam do siebie http://www.makeup-yourfriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne szczewiki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale super marynarka ;)!!!
    bardzo mi się podoba kolor, mam w identyczny kolor identyczną kurtke :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna marynarka ! :)
    + Zapraszam do mnie http://modaprzemija-stylpozostaje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne buciki!

    thatsmechelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Very nice shoes! :))

    Do you wanna follow each other? Just follow me on GFC and I will follow back.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne buciki! Masz racje idealne na nowy sezon. Prowadzisz świetnego bloga :)
    http://only-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne buty! ♥
    Ostatnio szmaragdowych spodni przybywa widzę. Ja mam już drugą parę, bo poprzednia, dużo przeżyła przez te trzy miesiące. ;p
    Czekam na kolejny post, z mam nadzieję DIY :)

    Obserwuję i liczę na to samo
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie :>

    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super * _ *
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*