wtorek, 9 kwietnia 2013

' Wesoły kapelusz '

Wczoraj nareszcie zawitało do Nas słoneczko. Ten mały powiew wiosny od razu zachęcił mnie do wyjścia na dwór i zaprezentowania Wam mojej stylizacji w iście wiosennym klimacie ;) Zwiewna solejka i kapelusz starają się przywołać wiosnę, jak tylko mogą,aby zawitała do Nas i została jak najdłużej. Niestety, chyba nie sprostali zadaniu, bo dzisiaj od rana pada deszcz ;( Musimy być dobrej myśli, bo przynajmniej temperatura  na dworze troszeczkę podskoczyły, w porównaniu z zeszłym tygodniem ;)











fot. by JustyŚ

sweterek - sh
solejka - sh
lity - deezee.pl
sakwa - h&m
pasek - deichmann
kapelusz - accessorize/sh
wisiorek w piórka - c&a



Trzymajcie się ciepło ;*

51 komentarzy:

  1. Jak przepięknie, delikatnie i zwiewnie! Długa spódnica świetnie podkreśla Twoją figurę, a kapelusz oczywiście dodaje elegancji :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sielsko anielsko :) fajny zestawik :)

    pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowna stylizacja! :O świetnie wszystko ze sobą połączyłaś, a w spódniczce to ja się zakochałam wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękne lity <3 sama kiedyś chcialam ale jak dla mnie za wysokie... :( Bardzo ladny zestaw taki wiosenny i zwiewny :)
    POzrwawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. o RETY!!! Wyglądasz przepięknie!!!! Stylizacja niebanalna i taka kobieca!!! Genialnie wprost!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie zwiewnie i wiosennie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa stylizacja, fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love this soft and feminine outfit! The feather necklace goes well with everything.

    Nita
    travelinginflats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, wszystko razem wygląda pięknie. Spódnica i kapelusz bardzo mi się podobają. A tak w ogóle to jesteś bardzo śliczna!
    Ja również obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje za wizyte u mnie!
    Swietny blog - super stylizacje:)
    W kapeluszu Ci bardzo do twarzy. Fajny zestaw!
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulala baaaardzo stylowy look :) wszystko w nim mi się podoba :) obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do mnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Niczym hipiska :) Fajny blog.
    Zapraszam do siebie : voguemylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ;) Przepiękny, klasyczny kapelusz ;)
    Zapraszam http://cranberrynights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana uwielbiam takie kobiece stylizacje i jeszcze z kapeluszem. Poluję na taki kapelusz w sh ale coś nie mam szczęścia!!! Bosko wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie, delikatnie, zwiewnie i wiosennie<3 świetny set!

    OdpowiedzUsuń
  16. masz piękne włosy! :) stylizacja bardzo udana- lubię takie delikatne zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne włosy! i kapelusz;)

    pozdrawiam
    i zapraszam do nas: http://thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz super!! :)
    ja wolę jednak Oriflame, do Avonu nie mam przekonania na razie :) A co polecasz z Avonu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Avonu najbardziej polecam: Advance Techniques serum na suche i zniszczone końcówki włosów, Advance Techniques szampon z marokańską arganiną oraz różnego rodzaju maseczki do twarzy Planet Spa ;)

      Usuń
  19. wow! super look - taki trochę boho czyli to, co kocham najbardziej :) kapelusz prześliczny!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. mam w szafie już od tamtego lata praktycznie identyczną spódnicę tylko miętową, ale nie bardzo wiem jak ją nosić.. U Ciebie wygląda naprawdę stylowo + nie psuje proporcji sylwetki. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! A Czesiu rewelka-super tekst :) Jeszcze się z ta piosenką nie zetknełam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale pięknie wyglądasz w tym kapeluszu. Cały zestaw bardzo mi się podoba i masz śliczny kolor oczu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. dla mnie torche za duzo tego ale kazdy ma swoje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Całe zastawienie zawiera to co uwielbiam: kapelusz, piękny ażurowy sweterek, delikatna spódnica, idealnie współgrające dodatki i wszystko w spokojnych kolorach! :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyglądasz i wlosy masz piękne!

    zachęcam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny kapelusz... i wgl zestaw fajny i bardzo ci w nim do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeeny jaki piękny ten kapelusz!

    W dwóch słowach : PIĘKNY SET ! :)

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  28. CUDOWNE BUTY, ZAZDROSZCZĘ !
    POZDRAWIAM M.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz :)
    spódnica, kapelusz no rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie! Ładny sweterek. Buty piękne. Kapelusz też. ;p Ogólnie wszysto jest na duuży plus!
    Pozdrawiam, Nessa.
    _______________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wyglądasz ślicznie, kobieco i zmysłowo:) taka stylizacja strasznie Ci pasuję!! poproszę częściej tak:***
    buziaki kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  32. na szczęście przyszła już do nas prawdziwa wiosna :)
    masz świetną spódnicę

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny kapelusz, wyglądasz mega stylowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kapelusik, u mnie w szafie tez znajdzie się nie jeden ;)
    Zapraszam do mnie: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Całkiem niebanalne połączenie ;) Super to razem wygląda !

    Zapraszam do mnie na wiosenny konkurs --> http://fashion--bella.blogspot.com/2013/04/wiosenne-rozdanie-z-kokietka.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudownie.!
    Kurdeeee...zakochałam się w tej stylizacji.;)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*