sobota, 27 kwietnia 2013

Chillout ^^

Cześć.! ;)
Ostatnio sporo się dzieje, a czas nieubłaganie leci z prędkością światła. Zbliżają się wielkimi krokami moje 21 urodziny i wyjazd na weekend majowy, tak więc niestety opuszczę Was na tydzień, bo tam gdzie jadę (Lądek Zdrój) może być problem ze stałym podłączeniem do internetu. Z okazji moich nadchodzących urodzin sprawiłam sobie kilka drobiazgów m.in. biżuterię z katherine.pl oraz koturny z dziurką klik i okularki klik z deezee ;)

Wybaczcie, ale nie pochwalę się koturnami i okularkami, bo narzeczony wziął aparat do siebie ;(

Dzisiaj chillout'owa stylizacja, całkowicie na luzie. Główną rolę gra moje kolejne dzieło DIY - czapka z daszkiem ;) Zakupiłam zwykłą czarną czapkę na allegro.pl i ćwieki, a wyszło takie cudo ;)



W stylizacji nie mogło zabraknąć moich ulubionych, schodzonych już trampków w panterkę ;) A torebkę wręcz ubóstwiam.! Mimo, iż nie jest za duża, to mieści sporo, a kupiłam ją za jedyne 5zł w sh ;)











fot. by JustyŚ

sweter - Atmosphere/sh
spodnie - h&m
trampki - ?
torba - Atmosphere/sh
czapka z daszkiem - allegro.pl/DIY
bransoletka z krzyżem - katherine.pl
srebrna bransoletka - ?

Mam nadzieję, że zdążę odezwać się tu jeszcze przed wyjazdem ;)
tak, więc do następnego ;*

35 komentarzy:

  1. trampeczki przesłodkie! Miłego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. NICE;)


    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIEKI:)

    obserwacja?

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely hat... great job!!!!
    I'm following you darling!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat:)czapka super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuje :) również zapraszam na mojego bloga: http://cosmetics-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe wykonanie.Bardzo podoba mi się ta czapka.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz dzis zatem wszystkiego najlepszego!!! No i milej majowki;))
    Zestawik fajny, na luzie, lubie takie.. Trampki super;)
    Sciskam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapka jest wspaniała.; )
    Obserwuję ! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne drobiazgi <3 I buuty ! Mega są ;)
    Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda teraz ta czapka, masz śliczny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne nowości :)

    Zapraszam do siebie na konkurs. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek super ;)
    bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  14. czekałam na full capa i sie doczekałam. jest świetny po przeróbce :)
    też będę zamawiać niedługo coś od nich mają niesamowite rzeczy ;)
    ps. udanej majówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ALe fajnie wyglądasz ! Bardzo interesująco :)

    pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetnie ozdobiłaś tę czapkę! zakochałam się w Twojej torebce, genialna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  17. kurczę, faktycznie mamy trochę daleko do siebie... ale jak byś była kiedyś w Łódzkim (albo ja na Śląsku :D), to zapraszam na sesję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czapka jest prześwietna! :)
    świetna stylizacja :)

    http://mojstylmojamoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mój styl, ale podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze raz wszystkiego NAJ... !!! A czapka rewelka- opłaciła się drobiazgowa i pewnie żmudna robota :)
    M ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega świetna stylizacja! Uwielbiam czape ! :)

    Buziaki,
    ALeks

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie to wykombinowałaś :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny pomysł *.*
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Przegenialny i oryginalny blog i Ty również jesteś przepiękna <3 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie to wszystko połączyłaś, a czapa naprawdę efektowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Najlepszego z okazji urodzin i oczywiście świetnie wymyśliłaś z tą czapką ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. dobre DIY :)

    fajny blog, obserwujemy? :3
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. Super sweterek ombre <333 Ale ci zazdroszczę :) Czapa też mega!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :) Obserwujemy? Zachęcam też do polubienia mojego fanpage'a :) Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :*
    Blog Lissey
    Bloglovin
    Facebook
    <3

    OdpowiedzUsuń
  29. ombre sweter wymiata!
    ciekawy blog, obserwujemy nawzajem?:)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*