czwartek, 1 sierpnia 2013

Wyniki konkursu !!!

Przepraszam kochani, że musieliście troszkę poczekać na wyniki konkursu. Dziękuję za każde zgłoszenie. Uczestników konkursu było 15 ;) 


Oto lista uczestników:
- Corba Style  2 lasy
- Daria Majewska   3 losy
- Aga B   2 losy
- Polish Belieber   2 losy
- kotka1412   2 losy
- Natalia Chałas   2 losy
- Pamela Basara   2 losy
- Kaśśś^^   2losy
- lu ciam   2 losy
- AniaSKF   2 losy
- idalia88   2 losy
- ZakochanaWKolorkach   3 losy
- Kasia C   2 losy
- Monika Wierzba   2 losy


Zwycięzcę wylosowała magiczna maszyna losująca;D



Zwycięzcą została:
AGA B.


Zwyciężczyni gratuluję, a reszcie uczestnikom jeszcze raz dziękuję za wzięcie udziału w konkursie ;)
Już w następnym poście pochwalę się Wam, co udało mi się ostatnio wygrać na blogu jednej z moich ulubionych blogerek ;)

CAŁUSKI ;***

12 komentarzy:

  1. gratulację :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję bardzo! Ale mi miło!!!!Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też gratuluję! Czyżbyś wygrała szortki? :) M.

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/ i proszę o więcej konkursów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, uda się innym razem :)

    Gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rozdanie, szkoda że trafiłam tu za późno:D cóż, następnym razem:) Czekam na post o Twojej wygranej!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachęcam do udziału w konkursie. Do wygrania jest glam kopertówka. Oglądałam Twoje stylizacje i myślę, że może Ci się spodobać :)
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*