sobota, 10 sierpnia 2013

Szorty MISHKA oraz szał wyprzedaży ;)

Witajcie ;)
Ostatnio obiecałam, że pochwalę się moją ostatnią wygraną u Plantofelka ;) Są to szorty DIY od MISHKA ;D Są świetne, zaraz przypadły mi do gustu. Jestem z nich mega zadowolona.! A jak Wam się podobają? ;)





Udało mi się ostatnio pobiegać troszkę po sklepach i zdobyć kilka nowych łupów w bardzo atrakcyjnych cenach ;)

dwa paski - Terranova, 7,90zł
chustka - Terranova, 9,90zł
bluzka - New Yorker, 9,95zł
pasek - Stradivarius, 9,99zł
sukienka - New Look, 35zł
torebka - Diverse, 21zł
okulary przeciwsłoneczne - H&M, 10zł


Całe zakupy kosztowały mnie jedynie niecałe 104 zł ;D Jak ja uwielbiam wyprzedaże.! Już mam przygotowaną dla Was stylizację, którą pokażę w następnym poście. Tak, więc zapraszam ;)

do następnego ;***


12 komentarzy:

  1. Torebkę chętnie bym przygarnęła. I za tę cenę! Wow. Musiałam ją przegapić albo u nas już nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękną bluzkę z New Yorkera!! Czad:)Jutro chyba się przejadę bo cena mnie zabiła;) I super że szorty Ci się spodobały:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szorty jakoś nie przypadły mi do gustu.
    Ładne rzeczy z Terranovy.
    Czekam na stylizację. :)
    Pozdrawiam, Nessa.
    ___________________
    fabryka-twarzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szorty dla mnie są świetne! :)
    Ogólnie fajne rzeczy! ;)

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka, chusta i biały pasek - moi ulubieńcy!! :)
    też uwielbiam wyprzedaże :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przesłodkie te szorty! Bardzo mi się podobają :)
    A zakupy na prawde udane! :D Zazdroszczę :P
    Pozdrawiam!
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*