środa, 14 sierpnia 2013

Azteckie wzroki i kwiatki we włosach ;)

Hejka słoneczka moje ;*
Dzisiaj przybywam do Was z nowym zestawem ;) Sukienka jest już zeszłorocznym łupem, ale nadal ją uwielbiam ;D Do tego pastelowe sandałki, którymi jakiś czas temu chwaliłam się na blogu, a dzisiaj mają okazję zabłysnąć pełnym blaskiem ;) Zestaw kolorowy, bardzo kobiecy, i to lubię ;) A jak Wam się podoba?












fotograf: JustyŚ ^^
obróbka zdjęć: Klaudia S. ;) 

sukienka - Bershka
koszula - F&F
sandałki - deezee.pl
torebka - Metro
kolczyki - szafa.pl
pierścionek - katherine.pl
spinki kwiaty - cubus
Stylizacja: Azteckie wzorki i kwiatki we włosach ;)

20 komentarzy:

  1. ale fajny look! :)
    super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw!! buty cudne!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne buciki :) zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/ TRWA KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ladna spodniczka :)
    moze zaobserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kolory! Świetnie wygladzasz. Sandałki bardzo cukierkowe - śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za idealne dopasowanie kolorków!!! Świetnie! M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz świetnie, ślicznie wszystko z sobą współgra :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  8. normalnie zakochałam się w tym zestawie <3
    ciągle nie mogę dorwać nigdzie takiej spódnicy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak pięknie i kolorowiutko ! Śliczna sukienka bardzo twarzowo Ci w niej :)
    Ochh jak ja Ci zazdroszczę tych włosków coraz piękniejsze są!
    Co Ty z nimi robisz? ;P ;>
    Pozdrawiam :*
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie ;*
      tak na prawdę, niewiele robię z włosami. Stosuję szampon z marokańską arganiną oraz odżywkę na same końcówki, a jak widzę, że końcówki są przesuszone, czyli co jakiś czas, to stosuję serum z avonu z serii advance techniques na zniszczone końcówki ;) a suszarkę i prostownicę ograniczyłam do minimum ;)

      Usuń
  10. Mówisz, że blobfish wygląda jak najnieszczęśliwsze zwierzę na Ziemi? Może to Cię pocieszy: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT2aFl-ix4HCEblzgjulBMtS06e6RfAlJKEJLjQrg2aKPcFCeIz xD
    No dobra, strój bardzo ładny. Szkoda, że nie zrobiłaś lepszego zdjęcia butów, bo za dużo na tych fotkach nie widać... Ale jak tak patrzę, to nawet mi się Twoje butki podobają. ^^ I podziwiam Cię, bo ja bym się chyba w takich zabiła. x.x
    Pozdrawiam, Nessa.
    ___________________
    fabryka-twarzy.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka jest prześliczna, fajnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie wyglądasz Kochana, świetne fotki:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie! :)

    http://littlesmiiile.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. super zestaw! podoba mi się ;-)
    pozdrawiam
    http://dalila-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja. :) Świetna spódniczka, azteckie wzory... mmm :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*