poniedziałek, 9 września 2013

A może partyjka szachów? ;)

Witajcie ;)
Tak, jak obiecałam: dzisiaj post z nową stylizacją ;) Sukienkę w szachownicę nabyłam na allegro za jakieś 10 zł i od razu się w niej zakochałam ;) Do motywu szachownicy dobrałam złote dodatki: szpilki; kolczyki; hand harness; czarno-złote, ogromne, okrągłe okulary oraz małą, pikowaną torebkę na złotym łańcuszku. Całość dopełniają krwistoczerwone usta. I jak Wam się podoba ? ;)











fotograf: JustyŚ ^^
obróbka zdjęć: Klaudia S. ;)

sukienka - allegro.pl/Trendy18
szpilki, okulary, hand harness, łańcuszek do okularów - deezee.pl
kolczyki - katherine.pl
torebka - sh/Classics DEBENHAMS


A może partyjka szachów? ;)
Zapraszam na kolejny post, tym razem w indiańskim stylu ;) Będziecie mogli podziwiać efekty pracy  utalentowanej Dagmary, która stanęła za sterami aparatu ;) do zobaczyska kochani ;**

23 komentarze:

  1. fajnie dopasowałas buty do pieknej sukienki ;)
    zapraszam do mnie ;) http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba przyznać,że motyw szachownicy świetnie Ci pasuje! Krwisto czerwone usta świetnie przebijają kolory, a okulary dodają gracji, jednym słowem - brawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jak mnie tutaj dawno nie było :) Świetna stylizacja, bosko wyglądasz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki look bardzo Tobie pasuje:) Sukienka idealnie dobrana do figury i do tego te czerwone usta!! Jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna sukienka, motyw szachownicy bardzo mi się podoba!
    Bardzo pasują Ci takie czerwone usteczka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, fajny post i ogólnie całokształt bloga zasługuje na 6- z tym, że czcionka kompletnie nie nadaje się do czytania i bolą oczy a miejscami jest nieczytelna, rozmiar zdjęcia jak najbardziej dopasowany i nie mam zarzutów + obswerwuje

    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/ <- REALNA LOTERIA + DODAJ SIĘ DO OBSERWATORÓW LUB SKOMENTUJ BĘDZIE MIŁO ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nooo, ładnie. Nawet mnie się podoba w całości, a to już jest coś! ^.^ Sukienka super, ale ja bym się nie odważyła jej założyć. Dodatki bardzo ładne. A czerwone usta świetnie się komponują ze strojem. ^_^
    Pozdrawiam, Nessa.
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia świetne, szczególnie pierwsze jak z jakiegoś modowego lookbooka :) Piękny kolor szminki. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna sukienka szachownica :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna sukienka :) szachownica :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie! Sukienka mnie urzekła, sama z chęcią bym ją założyła.
    Obserwujemy nawzajem? :)

    Kisses, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne wyglądasz, piękne zdjęcia ;*

    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba, nawet bardzo :) ps. piękna sukienka! :) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty szczęściaro! Ta sukienka jest fantastyczna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wonderful dress and amazing heels!!!!
    Perfect look doll!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne połączenie szachownicy ze złotymi butami :D :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A fotografa to nikt nie pochwali :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ ja Cię pochwalę ;)
      przecież Twój talent to skarb, pielęgnuj go ;)

      Usuń
  18. przepiękna sukienka, ma genialny print :)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*