czwartek, 5 września 2013

Fotorelacja z wczasowania ;)

Wszystko, co dobre szybko się kończy. Niestety, wypoczynek dobiegł końca, teraz trzeba wrócić do rzeczywistości i przepełnionego terminarzu ważnych spraw do wykonania :P Jak obiecałam mam dla Was zdjęcia z wypadu do KRK oraz Zakopanego. Tak więc: zapraszam do oglądania! ;)

 Moja ulubiona rynna ;)

Rejs po Wiśle. Zdjęcie z głupią miną też musi być ;)
 Dalej rejs po Wiśle.
 Zakrzówek ;)
 Kaczuchy także wypoczywają ;)
 Przemierzając Dolinę Kościeliską ;)
 Wytrwale wspinamy się by zwiedzić Jaskinię Mroźną ;)
 Zdjęcie z zaskoczenia. Już w Jaskini Mroźnej ;)
 Ah, te wąskie, ciasne i zimne korytarze jaskini...
 Powrót z Jaskini Mroźnej.
 Dalej wędrujemy Doliną Kościeliską. Ania obowiązkowo w modnych wąsach ;)

 A oto moja nowa, mała koleżanka Lenka. Śmiała się i zaczepiała wszystkich. Bez wahania pozwoliła się wziąć na kolanka ;D
 Prezent od narzeczonego ;) Takim oto podarunkiem przekonał mnie, abym więcej z nim wędrowała po górach ;)
Tutaj już przechadzamy się Doliną Białego.
 Śmiało naprzód ;D
 Maciuś także zdobywał szczyty ;)



Tutaj nasze ostatnie zdjęcie przed zdobyciem Trzydniowiańskiego Wierchu. Potem już tylko padało, padało i padało, aż do samego schroniska. Muszę się pochwalić, że jest to najwyższy zdobyty przeze mnie szczyt, aż 1758 m n.p.m. Jestem z siebie nader dumna. I z wielką chęcią pobiję kolejny mój życiowy rekord ;D Mój narzeczony zdobył Rysy. Ja niestety na razie sobie odpuściłam. Ale kto wie? Może jak pochodzę, trochę więcej po górach, to nie takie szczyty zdobędę ;P Na chwilę obecną narzeczony zaraził mnie swoim zapałem do wędrowania po górach, widoki mnie zachwyciły i skusiły do kolejnych wędrówek. Mam tylko ogromną nadzieję, że nie utracę tego zapału ;) Na koniec zostawiam Was z zdjęciami z wędrówki mojego mężczyzny na Rysy ;)





 Jestem z Ciebie dumna, wiesz? ;)


Niebawem kolejny post z nową stylizację ;) Zapraszam.!
do następnego ;*

15 komentarzy:

  1. cudowne widoki:) uwielbiam Dolinę Kościeliską, a w jaskini mroźnej również byłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla takich pięknych widoków warto się wspinać ;) Tak mówią :P
    Ja tam gór nie lubię (a konkretnie to chodzenia po nich) i podziwiam tych, dla których góry to całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny wyjazd! :)

    Zapraszam do siebie , pozdrawiam ;*
    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego typu fotorelacje ! :) Świetnie wyglądałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż odpowiednie buty w góry to podstawa :) Świetne zdjęcia, fajnie ze urlop się udał. Życzę więcej takich wypraw, pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowite zdjecia, az zazdroszcze takiej wycieczki a także wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe widoki, widać,że wspaniale spędziłaś czas. I co najważniejsze - aktywnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nice post and pictures :33

    xxx

    http://pupdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super zdjęcia!!! :)
    super widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widać,że było super :D widoki mega! :)
    pięknie ,
    pozdrawiam :*

    http://dalila-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ! Nice pics !!
    I'm following you now !


    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne widoki pozdrawiam obserwuję i zapraszam do obserwacji
    http://zanettt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*