wtorek, 17 września 2013

Wspomnienie lata...

Witajcie moje skarbeczki ;)
Tym razem za sterami aparatu stanęła Dagmara ;) Jestem bardzo zadowolona ze zdjęć oraz z miło spędzonych chwil przy fotografowaniu ;) dziękuję ;**
Zdjęcia były robione już ponad tydzień temu, jak jeszcze słonko i piękna pogoda nas rozpieszczały. Stylizacja w iście indiańskim stylu. Sukienka wygrzebana z szafy starszej siostry, uwielbiam ją <3 Do tego moje skórzane kowbojki przywiezione z Włoch, najdroższe buty w mojej obszernej kolekcji ;) Kosztowały jakoś 70 euro. Mimo, iż jestem maniaczką butów, to jednak nie był to wydatek na moją kieszeń, ale za to mam ukochanych rodziców, którzy spełnili moją zachciankę ;) Z moim przyszłym mężem chyba nie będę się miała tak dobrze, bo jak widzi nową parę butów, to powątpiewa czy jestem do końca normalna. Ale powiedzcie mi szczerze dziewczyny: która z nas nie kocha butów, torebek, biżuterii?;) Każda z nas, jakby tylko mogła chciałaby się czasem zatracić w zakupowym szaleństwie.
Koniec tych dygresji na temat mojej mani i zakupowych szaleństw. Zapraszam do oglądania zdjęć. Trochę ich dużo ;)

































fotograf oraz obróbka zdjęć: Dagmara Balicka ;)


sukienka - doyenne/wygrzebane z szafy siostry
ponczo - cubus
kowbojki - prezent, przywiezione z Włoch
opaska - camaieu
naszyjnik - C&A
bransoletka - prezent od mamy

Wspomnienie lata...

18 komentarzy:

  1. Kowbojki świetne. Fakt, buty to coś co uwielbiam i nie zamierzam z takich przyjemności rezygnować :) Bardzo fajny klimat zdjęć.Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardo fajnie wygladasz, botki sa cudne warto było wydac na nie tyle pieniedzy,bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza sukienka a zdjęciami jestem zachwycona!
    u mnie też ostatnie podrygi lata
    Zapraszam
    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia świetnie wyszły :)
    stylizacja jak najbardziej na plus :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku jejku jejku!! Piękna, piękna, najpiękniejsza! :)
    Śliczne zdjęcia jak indianeczka wyglądasz, choć tak miało być :D
    Zazdroszczę Ci urody i tak pięknych zdjęć, nie mogę się napatrzeć :)
    Pozdrawiam! :*
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna sukienka:) Co do butów...każdy ma jakąś manię! Ja choruję tak samo jak Ty. Moja kolekcja stale się powiększa. potrafię sobie odmówić właściwie wszystkiego poza butami;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ! Bardzo klimatyczne - jak i sama stylizacja :)
    zapraszam do siebie - będzie mi miło, jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia, fajny klimat sesji:)
    Obserwuję! I zapraszam do siebie:
    www.marigoldds.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, przemyślane zdjęcia;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty bardzo mi się podobają :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia. Prześliczna jesteś. ;*

    http://littlesmiiile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooo widzę , że zmiana zdjęcia głównego w tytule bloga:) Fajnie pasuje! (swoją drogą kiedy ty to robisz? czyżby pogoda na Mazurach nie sprzyjała?)
    A z całej sesji najbardziej podoba mi się 20-ste zdjęcie no i sukienka cudna!! M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;*
      faktycznie, pogoda na Mazurach nie sprzyjała, ale zdjęcie główne udało mi się jeszcze zmienić przed wyjazdem ;)

      Usuń
  13. I ja mam bzika na punkcie butów :)
    Przepiękne zdjęcia, ostatnie wspomnienia letnich szaleństw!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem przeszczęśliwa że zdj.się podobają:-) pozdrawiam Dagmara;*

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniały, magiczny boho look!!! super
    super!!
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*