piątek, 6 grudnia 2013

Meow

Cześć! Dawno mnie tu nie było. Miałam trochę rzeczy na głowie i spraw do pozałatwiania, ale w końcu znalazłam czas, żeby dla Was napisać ;) Przecież nie mogłabym o Was zapomnieć! Zdjęcia do dzisiejszego postu były robione już ponad miesiąc temu, jak jeszcze była piękna pogoda ;) Zdjęcia wykonane przez moją zdolną panią fotograf Kamilę.















koszula - Gate Woman
spódniczka - sh/DIY
koturny - Just Women
naszyjnik - sklepik u mnie w mieście
czapka - sh/DIY
torebka - sh/DEBENHAMS
rajstopy - deezee.pl
pasek - H&M
pierścionek - katherine.pl
Stylizacja: Meow

31 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, i jakie fajne rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ta koszula :) razem świetnie wygląda wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześlicznie! a rajstopki istne cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra spódnica i rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna czapka i spódniczka .
    ogólnie ładny outfit :>

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejku! Kociaki na rajstopach! Ale mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz, a rajstopki są czaderskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam sie w tych rajstopkach <3 cały outfit bardzo zgrany i równie boski!
    zapraszam w wolnej chwili http://ullacherry.blogspot.com/2013/12/merrycherry.html

    OdpowiedzUsuń
  9. kotki na rajktach, ale czad!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeejku, jaka świetna stylówka :D Idealnie dopasowana. Rajstopy mega pozytywne :D Butki też genialne, a co do spódniczki to też ostatnio szukałam podobnej :) Hm, mam do Ciebie małą prośbę, ale o wielkim dla mnie znaczeniu. Mogłabyś kliknąć w któryś z linków pod ubraniami u mnie na blogu? :) -->http://nookadrie.blogspot.com/2013/12/must-have-clothes-from-sheinside.html

    z góry dziękuję i pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice look :)


    Giveaway on my blog!
    The Cutielicious
    http://www.thecutielicious.com
    Fede

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja! ciekawe rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja, świetna czapka i fajne rajstopki. :)))
    Pozdrawiam ;*

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Heh, jakie świetne rajtuzy! Boska czapka i spódniczka, a o koszuli nie wspomnę.
    Bardzo ładna stylizacja. :)
    Pozdrawiam, Nessa.
    _________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna stylizacja i urocze rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne buciki ;) bardzo mi się podoba całość - Twój styl jest świetny :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow you are so beautiful! And those tights are preciuos! haha

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wooow, cudnie wyglądasz! ;)) Słodziutkie kiciusie na rejstopach;D Ahhh... Niech ta piękna pogoda wróci...

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczna spódniczka i uroczę rajstopki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale urocze rajstopki! :)
    Zima dopiero się zaczyna, a ja już się stęskniłam za takim ciepłem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa stylizacja, ale rajstopy wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. spódniczka najlepsza z całego zestawu:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cool look, perfect in every detail!!!
    Ciao bellissima!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Te rajtuzki z kotkami !! wymiękam !! Słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi sie to wdzianko, najbardziej propsuje rajtki bo kocham kocie motywy :-)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*