sobota, 14 grudnia 2013

Masło z avocado i lakier do paznokci LEMAX

Cześć! Dzisiaj moi kochani czytelnicy mam dla Was recenzję dwóch produktów otrzymanych na spotkaniu blogerek w Rybniku ;) Pierwszy z nich to masło z avocado ze sklepu: e-naturalne.pl a drugi to lakier o pięknym śliwkowym kolorze firmy LEMAX.


Masełko możecie znaleźć tutaj: KLIK! Masło bardzo dobrze nawilża i natłuszcza skórę. Będzie idealnym rozwiązaniem dla osób borykających się z przesuszoną lub podrażnioną skórą. Ja mam skórę mieszaną, ze skłonnością do błyszczenia  i masełko to sprawiało, że skóra strasznie się błyszczała i jeszcze długo po nasmarowaniu nadal była tłusta. Natomiast jest świetnym rozwiązaniem, po zabiegach złuszczających, które stosuję od czasu do czasu, aby pozbyć się zaskórników. Wtedy idealnie łagodzi i koi moją podrażnioną po zabiegach skórę. Jak dla mnie jest to preparat do zadań specjalnych. Z czystym sercem mogę polecić go osobą z suchą czy skłonną do podrażnień skórą.   





Ten lakier jest dla mnie strzałem w 10! Ma piękny kolor, delikatnie się mieni i na dodatek wystarczy tylko raz pomalować nim płytkę paznokciową i idealnie kryje. Długo trzyma się na paznokciach. Jestem z niego mega zadowolona ;D



Zapraszam na kolejną notkę. Tym razem pojawi się stylizacja ze sweterkiem otrzymanym z współpracy z firmą MODAMI !

16 komentarzy:

  1. ja mam miedziany lemax, ale mój nie jest taki wspaniały. Dla fajnego efektu trzeba malować 2-3 razy, a i tak na 2 lub 3 dzień chodzi z końcówek.

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the purple nail polish! It is so cute! :)

    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor tego lakieru, chyba trafił Ci się najlepszy odcień :) masełka jeszcze nie otwierałam i chyba to zrobię dopiero jak mróz uderzy, bo na razie nie mam mega suchej skóry a tak jak pisałaś pewnie będę się błyszczeć co tak jak i u mnie nie jest efektem pożądanym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor lakieru do paznokci - super!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lakier i jego kolor ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier jest super! :))
    Pozdrawiam :*:*

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masło z avocado wygląda interesująco
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor, jednak ja będę wierna czarnym, bezbarwnym, lekko błyszczącym i bezbarwnym lakierom do paznokci. :)
    Pozdrawiam, Nessa.
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maslo z awokadu musi byc super. Ah te naturalne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  11. przyjemny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing polish shade!!!!
    Kisses and happy wed honey!

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski lakier, tez musze taki sobie sprawic!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2013/12/baroque-spirit.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie masełko zawsze się przyda, a co do lakieru to coś dla mnie, bo nigdy nie chce mi się malować 2 warstw;p
    A co do obserwatorów GFC... Na szczęście wszystko wróciło do normy... :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolorek lakieru i ciekawe to masełko :)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*