wtorek, 24 grudnia 2013

WESOŁYCH ŚWIĄT!

Witajcie kochani ;) Myślałam, że już nie zdążę do Was napisać przed świętami, ale udało mi się ;) Wszystko wysprzątane, prezenty spakowane. Czas oczekiwania na Święta Bożonarodzeniowe jest jak dla mnie najcudowniejszym okresem w roku ;) W szkole, gdzie uczęszczam robiliśmy ozdoby świąteczne. Wtedy dostałam ogromnego zapału do ręcznych ozdóbek i stwierdziłam, że nie dość, że zrobię coś dla siebie, aby poczuć magię Świąt, to jeszcze zrobię dla innych i podaruję im pod choinkę ;) Jak Wam się podobają moje "dzieła"? ;)










W zeszłym tygodniu dostała najcudowniejszą kartkę z małą niespodzianką ;) Wszystko ręcznie robione ;) Prawda, że cudowne? Koniecznie musiałam się nią tutaj pochwalić. 
Dziękuję Z. D. A i reszcie rodzinki ;)


A Wam wszystkim życzę spokojnych, wesołych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w gronie rodzinnym ;)

19 komentarzy:

  1. Lovely ideas!!!!
    ¸.•°♡♡⊱彡
    Merry Christmas darling and happy holidays!!!!

    ⋱ ⋮ ⋰
    ⋯ ✰ ⋯
    ⋰ ⋮ ⋱

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne! *.*
    Zdrowych, wesołych, pogodnych i spokojnych świąt! :**

    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutki ten aniołek z koralików
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja przesylam mase buziakow :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności! :)
    Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne ozdoby♥ Pomysłowa ta karteczka... :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! ^^ Oddaj trochę talentu. :)
    Pozdrawiam, Nessa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  9. wow jaki czad z tą choinką z ''temperówki'' ;D ;D święta święta i po świętach jak to mówią;D

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję na bloglovin od dzisiaj:)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w szkole dziewczyny też robiły takie choineczki z piórek, wygląda to przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz talent ! Robisz takie cudeńka na zamówienie ? Oby, chętnie skorzystam na następne święta :D A jeśli nie to zacznij bo jesteś w tym świetna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) na razie robiłam tylko do siebie i najbliższych, ale bardzo cieszę się, że większemu gronu się spodobało, może na następny rok rozszerzę działalność ;)

      Usuń
  13. Święta, święta i po świętach :D Kapitalne ozdoby, szczególnie te błyszczące bombki :D Pomysłowe! Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    A przy okazji zapraszam na rozdanie ;) http://vamppiv.blogspot.com/2013/12/dressale-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*