piątek, 28 lutego 2014

Mam dres!

Cześć kochani ;) Wiem, że na dworze pogoda jest piękna, ale ja niestety dalej nie za dobrze się czuje, dlatego zdjęcia są robione w domu, a dokładnie, to na naszym nowym mieszkaniu, gdzie akurat trwają prace remontowe ;P Stylizacja na luzie, w lekko grunge'owym stylu. Te dresowe spodnie kupiłam jakoś na początku jesieni i zaraz je pokochałam! Są wyjątkowe, mimo iż mają sportowy krój, to szyku dodają im zdobienia przy kieszonkach w formie koronki i perełek. Bluzeczka oraz kamizelka są łupami z sh ;) A bordowe workery zakupione w sklepie czasnabuty.pl wiernie towarzyszyły mi przez okres jesień-zima aż do teraz ;) Uważam je za jedne z moich ulubieńców, często razem ze mną wędrowały ;)







pics by Musiek:*


bluzka - sh/dunnes
spodnie - sklepik u mnie w mieście
workery - czasnabuty.pl
kamizelka - sh/back ground
sakwa - Diverse
komin - cubus
wisiorek - avon
bransoleta - katherine.pl
Stylizacja: Mam dres!


Dzisiaj ostatnia szansa, aby wziąć udział w urodzinowym konkursie
Konkurs trwa do 28.02.2014(czyli do dzisiaj) do godz. 23:59.
Zachęcam do wzięcia udziału ;)

25 komentarzy:

  1. I like your necklace, vest, and boots! This is such a chic outfit :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te dresowe spodnie podobają mi się :) nawet nie wyglądają na dresy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te same buty :) Są cudowne!! Oryginalne, nie spotkasz takich w zwykłym sklepie i za to je bardzo cenię :) :* buźka :* Zapraszam na nowy post z łupami z sh! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te dresy ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super dresik, jak i cała stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne te dresowe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swoboda przedewszystkim :)
    zapraszam na: https://www.facebook.com/pages/Eye-Of-Fashion/643842068970318?fref=ts oraz www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna kompozycja a dresy zacne

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja tak na luzie :)
    super buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaaa noszę dres, dres fajny jest ;) od razu ta piosenka mi się skojarzyła. Też mam różne kolory dresów, niektóre są nawet "wyjściowe" :P chociaż dresiarą nie jestem, to po domu uwielbiam śmigać w luźnym szmatach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie tak miało się kojarzyć, z piosenką od Big Cyca ;D

      Usuń
  11. No kochana, bardzo dobrze wyglądasz (chodzi mi szczególnie o twarz) Ale kuruj sie kuruj!!
    Workery świetne! i ten kolorek! Suuper!
    A ścianka prezentuje się całkiem fajnie, mimo taśm heheh!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylóweczka, na pewno czułaś się swobodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny zestaw! ;) Sama z chęcią bym się tak ubrała ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne dresy i buty!!!!!!!

    Bardzo mi się tutaj podoba :) i zapraszam do siebie.... co powiesz na wspólną obserwację?? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję za komentarz ;) świetne dresy

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo lubię takie stylizacje na luzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cool look doll!!! I love your pants!!
    Have a lovely week!!!!!!
    Kisses!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. No nareszcie dałaś moje ulubione zdjęcie w tytule bloga!!!! Bombowe!!!! i te wisienki w tle! Pycha :)))
    Nadal życzę zdrówka! M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobry dres!
    Fajnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*