środa, 5 lutego 2014

Futrzak ;)

Witajcie kochani ;) W dzisiejszej stylizacji główną rolę gra sweterek futrzak wyszperany w sh, a dokładnie w bigastyl.pl za jedyne 12 zł ;) Szukałam takiego od bardzo dawna, ale ceny w sieciówkach nie były dla mnie zachęcające. Jest bardzo cieplutki i milusi, i to za taką cenę ;) Do tego dobrałam czarny kuferek, który ostatnio ubóstwiam oraz zapewne znane wszystkim kozaki z deezee.pl z przezroczystym koturnem.












pics by Pypcio;)


spodnie - Pull&Bear
kozaki - deezee.pl
bluzka - bigastyle.pl DUNNES
sweter - bigastyl.pl
kuferek - ibutik.pl
naszyjnik - cubus
pierścionek - honey-bunny.pl (prezent z spotkania blogerek w Rybniku)
pasek - H&M



Futrzak ;)
Urodzinowy konkursik nadal trwa ;) Zachęcam do wzięcia udziału! KLIK!

24 komentarze:

  1. Fajnie wyglądasz. :)

    Zapraszam do siebie na nowy post:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy ten obcas, ale i tak najbardziej zauroczył mnie sweterek! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za tą cenę zdecydowanie opłacało się kupić ;)
    Świetny strój !

    OdpowiedzUsuń
  4. kuferek jest piękny :) ładnie wszystko pasuje do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Futrzak super :) I jakie oryginalne kozaki :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna torebka i naszyjnik a buty bardzo oryginalne, jak się w takich butach chodzi? wygodny jest taki obcas nie niszczy się za szybko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;* w butach się chodzi, tak samo, jak we wszystkich innych koturnach ;) troszkę, już w nich pochodziłam, bo bardzo je lubię i obcas nadal jest nienaruszony, nie ma ani jednej ryski ;)

      Usuń
  7. Amazing combo... I love your boots!!!!
    Have a nice day doll... kisses!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne buty. ;) oryginalny obcas

    OdpowiedzUsuń
  9. ale masz boskie buty i torebkę! ale buty zmiażdżyły system :D zakochałam się po prostu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie :)
    orginalen buty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam takie swetrzyska uwielbiam:) Lubię Twoje przezroczyste obcasy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądasz :)

    Zapraszam: http://diary-black-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też poszukuję takiego sweterka, jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Your means of describing all in this post is genuinely good, every one can without difficulty know it, Thanks a lot.


    Here is my site - free Web hosting domain name registration

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę Ci znalezienia takiego futrzaka;D Buty są mega♥ Zresztą cała wyglądasz cudnie! :) Na 7 zdjęciu przypominasz mi Reni Jusis;D

    Buziaki;***

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Co tu dużo mówić... onieśmielasz mnie! Wyglądasz fabularnie!
    Masz figurę jak modelka! I tak samo pozujesz!
    Jak zwykle rewelacyjnie skomponowany post!
    Zawsze wiesz jak zwrócić na siebie moją uwagę :-*
    Ciągle muszę tu wracać po więcej :*

    U mnie 47 DIY pomysłów na walentynki – może znajdziesz tam coś dla siebie? :-)



    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny sweterek. ;) Mam podobny.
    Stylizacja bardzo fajna. Buty świetne. :)
    ________________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dodaje do obserwowanych by częściej tu zaglądać :) Zapraszam i do mnie w wolnym czasie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz! Buciki są fenomenalne!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. znowu zachwycasz okryciem wierzchnim <3

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*