czwartek, 7 sierpnia 2014

Nowości oraz wyprzedaż szafy!

Cześć dziubaski ;) Nareszcie znalazłam czas i wybrałam się na zakupy do galerii z moją przyjaciółką. Lubię zakupy internetowe, ale jednak nic nie przebije łażenia po sklepach, szperania po wieszakach, mierzenia ubrań razem z przyjaciółką w przymierzalni. Zawsze sprawiało mi to mnóstwo uśmiechu i radości ;) Na wyprzedażach wyszperałam troszkę perełek. Oto i one: 

Botki, jak to się teraz mówi a'la ortopedyczne ;) Mi się podobają, ale moja przyjaciółka stwierdziła, że nigdzie by w nich nie wyszła, ale do mnie pasują. Teraz były przecenione w H&M na 40zł z 149zł xD W C&A znalazłam urocze skarpetki w kwiatki za jedyne 5zł ;)

W sklepie oodji zauroczyłam się tą koszulą. Ma piękny kolor, taki baby blue ;) Zapłaciłam za nią 39,99zł ;)

W sklepie New Yorker zakochałam się w tej bluzce. Nie dość, że jest w moim ulubionym kolorze mięty, to ma urocze groszki ;) Na dodatek nie mogłam się oprzeć niskiej cenie: 19,95 zł ;) A w Reserved znalazłam na wyprzedaży collar tips, czyli łańcuszek na kołnierzyk za jedyne 4,99 zł ;)

 Moim ostatnim łupem jest obcisła, asymetryczna spódniczka, kupiona w H&M za 20zł ;D



Mam kilka nowo wystawionych rzeczy na szafa.pl. Specjalnie dla Was kochani czytelnicy przygotowałam rabat - 30% na wszystkie rzeczy. Wystarczy, że podacie przy zakupie hasło "alabastrowapanna" i obniżę cenę o 30% ;) Jeżeli nie macie konta na szafa.pl, to nie martwcie się. Wystarczy wysłać mi wiadomość na maila: malaxd@poczta.fm z linkiem do rzeczy, którą chcecie zakupić i podać wyżej wymienione hasło ;) Zachęcam do zakupów ;)



10 komentarzy:

  1. Ale świetne łowy, a ja ostatnio byłam w new yorker i nie widziałam tej bluzeczki.

    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te botki są śliczne <3

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te botki są świetne! Moja znajoma je ma :) Też kupiłam ten crop top w groszki z New Yorkera, tylko różowy :D

    navyapparel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty nie w moim stylu, ale koszula i owszem :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. To aż dziwne, ale buty mi się naprawdę podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dlaczego ja nigdy na wyprzedażach nie umiem nic znaleźć?! :D cudowny łańcuszek, koszula i spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się bardzo podoba miętowa bluzka; jest przepiękna ;-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka, mam podobną kobaltową ale z Zary.
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/08/goldeneye.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te ciuszki. Juz nie moge sie doczekac stylizacji z nimi ^.^
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. koszula jest cudna :) czekam na stylizacje z nią :P

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*