wtorek, 26 sierpnia 2014

Torebki autorstwa Departamentu Twórczości

Tak, jak obiecałam przy ostatnim poście- dzisiaj mam dla Was zdjęcia z sesji dla Departamentu Twórczości. Pamiętacie jeszcze Pracownię Małej Mi? To własnie ta sama pracownia zaczęła prężnie się rozwijać w ostatnich miesiącach. Nie tylko zmieniła nazwę na Departament Twórczości, ale także aby jak najbardziej zadowolić swoich klientów i poszerzyć asortyment sklepu zainwestowała w nową pracownię. Tutaj KLIK możecie zobaczyć fotorelację z otwarcia pracowni ;) Patrycja, bo tak własnie nazywa się właścicielka, a zarazem projektantka swoich dzieł, jest osobą bardzo kreatywną i twórczą. Czego efektem są oryginalne i niebanalne torebki. Do zalet firmy należy także solidność i precyzyjne wykonanie. Departament Twórczości tworzy nie tylko torebki. W asortymencie sklepu możecie znaleźć etui na laptopa, torby na aparat, etui na długopisy. Ponadto sklep oferuje wykonanie torebki, jaką tylko sobie wymarzycie. Musicie mieć tylko pomysł, a Departament Twórczości na pewno sprosta wezwaniu. Sklep umożliwia także personalizację. 

Na wszystkich zdjęciach są prezentowane torebki autorstwa Departamentu Twórczości. 














pics by Marcin Szafranek

top, pasek- H&M
trampki- deezee.pl
spódnica- Modami
pierścionek- nn
kolczyki- cubus
Stylizacja: Departament Twórczości

13 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tych torebkach. Chcę tą szarą z kotałkiem! Zjawiskowy look. Mraaał! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te torebki. ;) Sówka jest urocza. *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny outfit! :)) Torebki filcowe podobają mi się już od dłuższego czasu ♥

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. z czarnym kotkiem najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica pięknie podkreśla Twoją figurę :) pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. przed ostatnia torebka jest boska ! a spodniczka jest bardzo kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te torebki są super! W mojej głowie toczy się teraz bitwa pomiędzy "muszę je wszystkie mieć!" a "ale ja nie noszę torebek!"...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi si ten top podoba, oddawaj:D
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/08/deep-purple.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Top jest rewelacyjny ;-). Co zaś torebek-mi by się marzyła taka jak sówka tylko z mordką kotka ;-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica z podwyższonym stanem,krótki top świetnie podkreślają kobiece kształty,a torebki pomysłowe-przyciągają spojrzenie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał, te torebki są naprawdę cudowna, nie wiedziałam, że coś takiego można zrobić własnoręcznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wyglądasz :)
    a torby super

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*