poniedziałek, 6 maja 2013

KONKURS.!

Witam Was gorąco ;)
Wybaczcie, że nie zdążyłam już napisać tutaj przed wyjazdem na majówkę. Spraw do załatwienia przed wyjazdem przybywało, a czas kurczył się w zastraszającym tempie. Oczywiście, wszystkim dziękuję za życzenia. 21 urodziny uważam za mega udane ;) Dodaje jedną fotkę z majówki z konikami ;) Nie dodam więcej, bo ogólnie jest ich mało. Pogoda była fatalna, tak więc na większość wędrówek wybieraliśmy się bez aparatu.






Biorę udział w akcji "Blogerki wietrzą szafy" organizowanym przez szafa.pl i w związku z tym chciałam Was zaprosić do wzięcia udziału w KONKURSIE. Do wygrania jest sukienka w stylu retro rozmiar S/M i bransoletka w kolorze srebra z perełkowych koralików ;)



Wystarczy, że umieścisz komentarz tutaj: klik z odpowiedzią na pytanie: " Co założyłabyś do tej sukienki? "
Konkurs trwa do 15.05.2013 r. Tak, więc spieszcie się, bo już nie zostało zbyt wiele czasu ;) Zwycięzcę poinformuję o wygranej poprzez portal szafa.pl.

Mam również przyjemność ogłosić, iż jest to pierwsza tego typu akcja w Polsce "Blogerki wietrzą szafy". Wydarzenie organizowane jest przez portal szafa.pl , na którym można wymieniać się, kupować lub sprzedawać rzeczy, które już nam nie służą. Zapraszam do zobaczenia, co kryje moja szafa: klik . UDANYCH ŁOWÓW.! ;)

22 komentarze:

  1. The first pic is amazing.... I love horses!!!!!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam umieć jeździć na konkiach ♥
    100 lat ! : *
    spóźnione ale są ; ))
    oczywiście obserwuje ! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne koniki. Kiedyś troszkę jeździłam i może do tego wrócę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolor czapki :) jeździłaś konno? ja kieeedyś, i bardzo żałuję, że przestałam. śliczna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nigdy nie miałam okazji uczyć się jazdy konnej, ale moja koleżanka miała kiedyś konia, tak, więc kilka przejażdżek zaliczyłam ;)

      Usuń
  5. Kiedyś jeździłam konno :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny koń , ja będę z koleżanką chodzić.; )
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej... przepraszam za obserwację , ja już z przyzwyczjenia to pisze : D

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany ja też spóźnione, ale szczere- NAJLEpSZEGO :)chciałbym też móc jeździć konno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcie. :)

    Co do kamizelki, zobaczyłam ją na wystawie w pobliskim sklepie, zakochałam się w niej od razu, więc musiałam ją mieć. Ku mojemu zdziwieniu kosztowała tylko 35 zł. :>

    loveonlytofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez sie dołączam, spoznione Najlepszego :) duzo zdrówka :)
    Fajna czapa!


    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  11. No ja też długo na taką polowałam i w końcu znalazłam na bazarku :D i jest bardzo fajna bo z tyłu dłuzsza troszkę i taki przewiewny ma materiał :D
    Jeej jakie śliczne Konie! *.* Kocham konie :)
    O z chęcią tez wezmę udział w konkursie :D
    Pozdrawiam i nie dziękuję :D :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tnx for visiting!!!!
    Keep in touch!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna akcja :) szkoda, że zapomniałam swojego hasła do tego portalu xd

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na outfit z nimi w takim razie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne jest to zdjęcie z tym koniem ;), a bransoletka jest piekna^^
    http://vaaanetic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja się niestety boje koni :P może dlatego ze mało miałam z nimi ogólnie do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To zdjęcie z koniem <3
    cudowne :)

    pozdrawiam Cię gorąco ! :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*