czwartek, 27 czerwca 2013

Białe szpilki i wyprzedaż szafy .!

Hey kochani .! Pogoda za oknem pokrzyżowała mi plany. Miał być post z nową stylizacją, ale mimo, iż ostatnio miałam kilka dni wolnego, to pogoda, nie pozwoliła mi tych dni dostatecznie wykorzystać. Nie ma jednak tego złego, co by na dobre nie wyszło ;) Nabyłam nową parę szpilek oraz nareszcie znalazłam czas, aby wystawić klika rzeczy z mojej szafy na sprzedaż. 

Jestem zachwycona moimi nowymi białymi szpilkami zakupionymi na elilu.pl. Buciki znajdziecie TUTAJ. Już od jakiegoś czasu przeszukiwałam internet, aby wyszukać białe ideały dla mnie. Było to dość trudne, bo albo nie mogłam znaleźć mojego rozmiaru, albo cena nie była odpowiednia. W tych szpileczkach zachwyciła mnie prostota oraz przystępna cena ;) 



Pierwszy raz spotkałam się z tym, że buciki w środku z tyłu, mają wstawioną gumeczkę, aby but lepiej trzymał się stopy i nie wyskakiwał. Dla mnie jest to ogromny plus, ponieważ moje wąskie stopy z większości butków wyskakują ;)


Zapraszam serdecznie na wyprzedaż mojej szafy. W najbliższych dniach dodam jeszcze więcej rzeczy ;) Możliwość negocjacji ceny. Jeżeli ktoś byłby zainteresowany kupnem, a nie posiada konta na szafa.pl, to proszę pisać na mojego maila: stefastylu@gmail.com albo malaxd@poczta.fm ;)



do następnego ;*

16 komentarzy:

  1. świetne szpilki :) świetnie się prezentują :) masz świetne rzeczy :) ja zapraszam do mnie na bloga :) tam też mam rzeczy na sprzedaż lub wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam problem, moje stópki też wyskakują z najwęższych obcasów ;)
    A buty bardzo ładne, kojarzą mi się z moimi ślubnymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buciki faktycznie są śliczne :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  4. Buciki są prześliczne! Kiedyś miałam z gumeczką ale to było prawie 30 lat temu, kupiła mi moja eks teściowa w Niemczech. Traktowałam je jak relikwię aż zniszczyły się na motorze. yhh jaka szkoda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też pierwszy raz widzę taką gumeczkę w butach, dobrze pomyślane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj buty sa cudowne! :)
    co powiesz na wspólną obserwację?:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog, zapraszam do mnie! :)
    wikson-wikson.blogspot.com/
    +zaobserwowałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podobają białe szpilki w tym sezonie, szczególnie do jeansów lub szortów, nie wiem czemu ale jakoś tak mi to pasuje :) będzie mi bardzo miło jeśli zechcesz wziąć udział w moim pierwszym konkursie, w którym do wygrania są ciuchy :) www.dreams-amaze-me.blogspot.com miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. booskie szpilki :)
    ale fajne ubrania :)

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  10. czemu tak rzadko dodajesz posty niz inne blogerki,to mnie zastanawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chcę osiadać na laurach i staram się spełniać, także na innych płaszczyznach, nie tylko i wyłącznie na blogowaniu. Studia, praca, w ostatnim czasie zaczęły uchylać się dla mnie nowe drzwi, nowej pracy, która może nieźle zaowocować na przyszłość, aby po studiach mieć choćby cień szansy pracy w swoim zawodzie. Teraz troszkę odpocznę od uczelni i może uda mi się częściej zamieszczać posty, skoro usilnie się tego domagacie ;)
      pozdrawiam

      Usuń
  11. Nice post! thank you so much for your visit! I follow you with GFC and Bloglovin!
    and I added you by g+ too! I'm very happy if you do the same.
    Have a good week, dear! and my g+ for your post!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są świetne :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks very nice blog!

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*