piątek, 21 czerwca 2013

Miętka ;)

Upalne dni zawitały już u nas na dobre ;) Żar wręcz leje się z nieba. Dzisiejszy set w promieniach ukochanego słonka ;) Sukienka w miętowo-białe paseczki, na to narzucona moja ulubiona jeansowa kamizelka z sh ;) Do tego dobrałam śliczny miętowy plecaczek oraz białe trampeczki ;) Białe trampki szukałam już od dłuższego czasu, w końcu udało mi się znaleźć idealne za nie całe 20zł w sklepiku u mnie w mieście ;) Nie są materiałowe, tylko, takie jakby z ekoskórki, przez co łatwiej będzie je umyć ;) W uszach mam śliczne wkrętki-roboty, ale niestety na mało, którym zdjęciu je widać ;/

















pics by Pypcio ;)

sukienka - sklepik u mnie w mieście
kamizelka - sh
plecaczek - Atmosphere/allegro.pl
trampki - sklepik u mnie w mieście
mirror belt - allegro.pl
zegarek - C&A
wisiorek - prezent od mamy
wkrętki - szafa.pl


Życzę Wam udanego weekendu i wypoczynku w promieniach słonka ;) 

34 komentarze:

  1. Oj ta miętka jest idealna na dzisiejszy upał!!!
    Pięknaś!!*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka. Też zastanawiam się nad tym paskiem ;) Choć do całego zestawu pewnie wybrałabym sandałki. W upały najbardziej nie lubię skarpet i adidasów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sukienka! Przewiewna i odpowiednia na skwar za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam taki kolor mięty :) bardzo ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zarówno sukienka jak i plecak -super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygladasz super - sukienka jest swietna! Paski inaczej - to lubie;) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  7. sukieneczka świetna...no i ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. do twarzy Tobie w koku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u Ciebie, nawet na zdjęciach czuć lato ! :)) zapraszam do siebie ;) I ode mnie nominacja do Liebster Award ;) http://justfreeyourstyle.blogspot.com/2013/06/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastic easy look.... very trendy!!!!
    Have a great sunday hun!

    OdpowiedzUsuń
  11. Love this color

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka ;) Fajny kok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mięto mój ulubiony kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka. Bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog i bardzo fajna stylizacja:)Zapraszam do siebie, obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna sukienka i kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  17. super! tak sportowo- miętowo :D fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thank you sooo much for the follow,dear.^^
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Lovely greets

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny zestaw. Najbardziej podoba mi się ta sukienka:).

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful look!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocza sukienka, ślicznie wyglądasz:)

    Zaprasam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Och, bardzo bardzo ładnie! <3 świetnie to wszystko razem współgra :) mi bardzo się podoba. :)

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne połączenie trampek i sukienki :)

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*