środa, 2 października 2013

'Pracownia Małej Mi'

Witajcie kochani po długaśnej przerwie ;)
Nie było mnie tutaj tak długo, bo wypoczywałam na Mazurach ;) Ładowałam baterię na ten rok szkolny oraz na te wielkie zmiany i cudowne wydarzenia, które mają dopiero nastąpić ;)



Och, która z nas nie marzyła, aby mieć w swym posiadaniu torebkę niepowtarzalną i wyjątkową? Taką, którą będą nam zazdrościć koleżanki, która wyróżni nas z tłumu i doda charakteru każdej stylizacji? Teraz nasze marzenia mogą stać się rzeczywistością dzięki 'Pracowni Małej Mi'. Mała Mi ma głowę pełną pomysłów; małe, zwinne, pracowite rączki oraz ogromny talent. 


Na jej funpage'u możecie znaleźć mnóstwo jej autorskich pomysłów, ale jak tylko zechcecie, to Mała mi uszyje dla Was torebkę waszego pomysłu. Dajcie się ponieś fantazji, bądźcie oryginalni, poczujcie się niepowtarzalnie, dzięki PRACOWNI MAŁEJ MI ;)







20 komentarzy:

  1. Hi darling!!!!
    Original bag and.... I want your hat, very cool!!!!!!
    Kissss

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dziś oglądałam takie filcowe torby i chyba się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! :* Śliczne stylizacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kapelusik i ciekawe zdjęcia :) Torby też rewelacyjne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczne rzeczy :) każda mi się podoba a szczególnie ... ah nawet nie jestem w stanie powiedzieć która :) wszystkie piękne :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjecia, zazdroszczę ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe zdjęcia, wspaniałe dodatki!!
    CUDOWNIE.♥
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się filcowe torby:) Myślałam żeby sama coś udziergać:) Czapkę Twoją uwielbiam z uszkami bo mam taką samą;))
    Zaraz zajrzę na fejsa tej zdolnej Osóbki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia cudne ;* ojj torebek nigdy za wiele ;D a już wyjątkowych okazów zwłaszcza ;):*
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, nie słyszałam jeszcze o tym :) A dobrze wiedzieć, jakbym chciała sobie sprawić jakąś torebusie :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjecia, torby sa bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  12. Profesjonalna sesyjka!! Rewelacja!! Nic nie mówiłaś że miałaś sesję do jakiegoś magazynu! :) M.

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, oryginalne te torby!

    w wolnej chwili zapraszam do siebie na małe rozdanie :)
    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/2013/10/rozdanie-u-nieperfekcyjnej-badz-sexy.html

    OdpowiedzUsuń
  14. omg i love your bag! so simple yet so cute and practical!

    Check out my New Home in London on blog!
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja potrzebuję czegoś, co jest wytrzymałe, a nie tylko ładne. Dlatego noszę plecak.
    Nie zmienia to jednak faktu, że torebka jest ładna i kupiłabym taką np. żeby sobie na nią popatrzeć. *.* Bo wziąć do ręki bym się bała.
    Pozdrawiam, Nessa.
    __________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. strasznie mało dodajesz postów jak na początkującego bloga;// raz na kilka tygodni ,żenada

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się torba na ostatnim zdjęciu, chciała bym taką mieć :D
    Pięknie wyszłaś na tych zdjęciach, z każdym zdjęciem i postem nie mogę się napatrzeć na Twoje śliczne włosy! :)
    Pozdrawiam! :*
    assymetryczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuje i licze na samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*