czwartek, 16 stycznia 2014

Panterka!

Tym razem przybywam do Was z nietypową i niekonwencjonalną stylizacją ;) Połączenie sportowych elementów z elegancją jest wyższą szkołą jazdy. Jak uważacie? Jak mi poszło? Zdałam egzamin?;)
Na Święta Bożego Narodzenia zażyczyłam sobie od narzeczonego buty do bieganie, które byłyby też dobrą alternatywą dla innych moich butów do noszenia na co dzień. Ostatnio całe dnie biegam z jednego miejsca do drugiego i tak w kółko, tak więc takie buty są wymarzonym wyborem dla moich stóp. Co do panterkowego płaszczyka, to jest spełnieniem moich marzeń. Poszukiwałam takiego od dawna, o kroju jakby za dużej marynarki ;) Nareszcie udało mi się go upolować na przecenach w Reserved! Jestem z niego mega zadowolona ;D 










pics by Musiek ;*


boyfriendy - stradivarius
buty - adidas
koszula - sh/casual wear
płaszcz - reserved
naszyjnik - katherine.pl
hair cuff - katherine.pl
kuferek - ibutik.pl
Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

28 komentarzy:

  1. Jak dla mnie zdałaś! Podoba mi się to połączenie panterki i koszuli z butami, choć to ombre trochę tu mąci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ten strój wygląda ;) Płaszczyk bardzo mi się podoba ;) Buty też są super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to nie moja bajka kochana, ale twoja z pewnością. Fajnie w tej stylizacji wyglądasz, płaszczyk jest rewelka !!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się to jednak nie zgrało :(

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja ! Spodnie i buty najbardziej mi się podobają :) ale reszta też całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wygladasz, tak na luzie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, świetnie to wszystko ze sobą połączyłaś;D Egzamin zaliczony! ;p Świetnie wyglądasz, płaszczyk i butki są mega♥

    Kochana mogłabym prosić Cię o poklikanie w linki pod moim postem o Sheinside?;> Próbuję nawiązać z nimi współpracę i bardzo mi na tym zależy... :)) Z góry dziękuję;***♥


    OdpowiedzUsuń
  8. fajny zestaw :) panterka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna koszuka i buty <3
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski płaszcz <3
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/01/casual-camel.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Panterka jak dla mnie pasuje do elegantszych zestawów, a nie do adidasów i ombre.
    Ale może ja się nie znam...
    __________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastic publish, very informative. I wonder why the opposite experts of this sector do
    not notice this. You should proceed your writing.
    I'm sure, you have a great readers' base already!


    Also visit my blog post dentist brighton albion street

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetny płaszcz! Wielkie dzięki za odwiedziny! Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. I love your coat and the leo print mixed with pink is absolutely cool!!!!
    Kisses doll!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana czekam na nową notkę... :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale sliczny plaszczyk! Absolutely gorgeous look doll <3
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. odwaznie ale nie dla mnie. nie lubie laczyc elegancji ze sportowymobuwiem. buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. z tą stylizacją wygrasz miss outfitów na Niemodnych Polkach!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie ja bym tylko zmieniła spodnie na typu joggers np ze sztucznej skóry-panterka;czarne "skórzane" spodnie i sportowe buty-byłoby ciekawie ;-).

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*