środa, 29 stycznia 2014

URODZINOWY KONKURS!!!

25 stycznia blog obchodził swoje pierwsze urodzinki ;) Z tej okazji mam dla Was małą niespodziankę w formie KONKURSU ;) 


 DO WYGRANIA:

  • szare rajstopy 10 DEN
  • lawendowe mydełko w kostce
  • próbka emulsji do higieny intymnej BIAŁY JELEŃ
  • próbka arganowej maseczki intensywnie odmładzająca do twarzy, szyi i dekoltu 3 w 1 z EVELINE
  • próbka lubrykantu o zapachu dzikich truskawek
  • nausznica piórko KATHERINE.PL
  • okulary zerówki w czarnych oprawkach SINSAY



KONKURS TRWA DO KOŃCA LUTEGO, czyli do 28.02.2014r. do godz. 23:59.




Co zrobić aby wziąć udział w konkursie?

1. Zostać publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Polubić mojego funpage'a KLIK

Aby otrzymać dodatkowe losy:
1.Dodać powyższy banerek na swojego bloga z linkiem odsyłającym do tego 
konkursowego posta.    +1 los
2. Zostać obserwatorem mojego bloga poprzez BLOGLOVIN KLIK      +1 los
3. Napisać notkę o konkursie z linkiem odsyłającym do tego konkursowego posta.    +1los 


Wzór zgłoszenia:
1.Obserwuję jako:
2. Polubiłam jako:
3. Banerek: TAK/NIE
4. Obserwuję przez BLOGLOVIN: TAK/NIE
5. Notka z linkiem o konkursie: TAK/NIE
(jeśli tak, to podaj link) 
5. Adres e-mail


Zgłoszenia proszę umieszczać w komentarzach pod tym postem.
Do 3 dni po zakończeniu konkursu ogłoszę wyniki. Zwycięzca zostanie również poinformowany drogą mailową. Na maila zwrotnego czekam 3 dni, potem losuję kolejną osobę.
Paczkę z wygraną wysyłam tylko i wyłącznie na teren RP.



Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie i wszystkim życzę powodzenia ;D

24 komentarze:

  1. A spróbuję! :) I gratuluję wytrwałości - mi też rok akurat wybija ;)
    1.Obserwuję jako: Sylwia VamppiV Błach
    2. Polubiłam jako: Sylwia VamppiV Błach
    3. Banerek: TAK
    4. Obserwuję przez BLOGLOVIN: TAK
    5. Notka z linkiem o konkursie: NIE
    (jeśli tak, to podaj link)
    5. Adres e-mail: sylva151@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. 1.Obserwuję jako: lu ciam
    2. Polubiłam jako: Iwona M.
    3. Banerek: TAK
    4. Obserwuję przez BLOGLOVIN: nie
    5. Notka z linkiem o konkursie: nie
    6. Adres e-mail luciam@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia życzę- ja nie mam teraz głowy do konkursów

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako HoleFelipe
    Lubię jako Oliwia Pr
    Baner tak
    bloglovin nie
    notka z linkiem nie

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for the comment. I am following you on gfc and you can follow me too.
    Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia wszystkim życzę;))

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Obserwuję jako:AniaSKF
    2. Polubiłam jako:Anna Pitala
    3. Banerek: /NIE
    4. Obserwuję przez BLOGLOVIN: TAK/Aniunitka
    5. Notka z linkiem o konkursie: /NIE
    (jeśli tak, to podaj link)
    5. Adres e-mail 11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje i życzę dalszej wytrwałości w prowadzeniu bloga, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woooow, to już rok?!:D
    Ja nie mam szczęścia do konkursów, więc powodzenia innym! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Życze wielu kolejnych wspaniałych postów!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/02/anna-karenina-of-xxi-century.html

    OdpowiedzUsuń
  11. 1.Obserwuję jako: 0jla
    2. Polubiłam jako: 0jla blog
    3. Banerek: NIE
    4. Obserwuję przez BLOGLOVIN: NIE
    5. Notka z linkiem o konkursie: NIE
    5. Adres e-mail: 0jla@wp.pl

    ja również zapraszam na rozdanie http://0jla.blogspot.com/2014/01/mae-rozdanie-otwarte.html :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia zycze wszystkim! <3
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Obserwuję jako: liwaj1.
    2. Polubiłam jako:Hanna Ch-a
    3. Banerek: NIE
    4. Obserwuję przez BLOGLOVIN: NIE
    5. Notka z linkiem o konkursie: NIE
    5. Adres e-mail: hannachodorowska.55@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. 1.Obserwuję jako:Naughty Girl
    2. Polubiłam jako:Naughty Girl
    3. Banerek: TAK/http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    4. Obserwuję przez BLOGLOVIN: TAK/naughtygirl0106
    5. Notka z linkiem o konkursie: NIE
    6.Adres e-mail:naughtygirl0106@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym zgłosić swój udział :)
    1.Obserwuję jako: Monika Kuryło
    2. Polubiłam jako: Monika Kuryło
    3. Banerek: TAK --http://napisanepasja.blogspot.com
    4. Obserwuję przez BLOGLOVIN: NIE
    5. Notka z linkiem o konkursie:NIE
    5. Adres e-mail: monikakuryo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*