piątek, 24 stycznia 2014

Pepitka!

Wybaczcie, że tym razem tak mało zdjęć i nie najlepszej jakości. Na dworze nastały minusowe temperatury, a mojemu Marcinowi zamarzały palce ;) Tak, więc zdjęcia były robione na szybciorka ;) Chciałam się Wam pochwalić moją nową spódniczką z Bershki, jest cudowna, w prost idealna i to za cenę 20 zł! Reszta ciuchów, nie wliczając w to torebki oraz rajstop znalazłam w sh ;) Zestawik modny, a zarazem niedrogi ;)






pics by Musiek:*


spódniczka - Bershka
kuferek - ibutik.pl
rajstopy - nn
golf,botki, opaska, płaszczyk - sh



W sobotę blog będzie obchodził pierwszą rocznicę ;)
Z tej okazji planuję dla Was mały konkursik. Tak, więc wyczekujcie kolejnego posta! ;)


Stylizacja: Pepitka!

26 komentarzy:

  1. Spódniczka rzeczywiście śliczna i jeszcze ta cena, super!!

    OdpowiedzUsuń
  2. buty i czapusia:)) super!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza czapka :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. czapka jest świetna ! :) pasuje bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie! :* Świetne buty! :*
    Zapraszam nowy post! :**
    http://littlesmiiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hej :) ddałam Cię do kręgów i obserwuję bloga, zaobserwujesz mój ?:) buśka ! www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko! w którym SH znalazłaś takie cudowne rzeczy? :)
    świetny zestaw! najbardziej podobają mi się buciki i płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajna czapa ;) całość super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czapa czad!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/01/lady-in-red.html

    OdpowiedzUsuń
  11. super zimowy look!
    super

    pozdrawiam serdecznie:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. We wszystkim świetnie wyglądasz! ;* Spódniczka cudna, przydałaby mi się taka... :))
    Wcale się nie dziwie Twojemu boyowi, że zmarzły mu łapki, bo na dworze jest lodówka!!! :O

    Uuuu... Czekam na konkursik hihih :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ja właśnie dziś odebrałam swoją paczkę z Bershki :) urocza ta spódniczka! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam pepitkę :) Rewelacyjnie wyglądasz w futrzanej czapie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziwię się, że się nie wstydzisz... przecież to wygląda fatalnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swój gust, nie każdemu musi się podobać. Ja się nie wstydzę, ale widzę, że Ty musisz się wstydzić tego kim jesteś, bo się nie podpisałaś/eś.

      Usuń
  17. Good coordi good look
    http://echeveau.blogspot.kr

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna spódniczka!:)
    pozdrawiam
    http://cheersmyheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

' księżyc mój trzymacie nad ziemią '
dziękuję za każde słowo, pochwałę czy też krytykę, byle tylko byłaby konstruktywna, aby budowała a nie burzyła.
DZIĘKUJĘ ;*